يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حضور مهدوی‌کیا در ورزشگاه آزادی

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 280566
تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف الهلال عربستان رفته است که مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پرسپولیس برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه آزادی رفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال عربستان در چهارمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امشب سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که این مسابقه تا پایان نیمه نخست حواشی جالبی داشته است.

* مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پرسپولیس که به تازگی در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است، برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آزادی آمد. امیر قلعه نویی و جمعی از مسئولان و بازیکنان استقلال امروز سه شنبه در مراسم ختم مادر مهدی مهدوی‌کیا حضور یافته بودند.

* فرهاد مجیدی و صمد نیکخواه بهرامی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* تماشاگران استقلال در دقیقه 43 با پرتاب یک ماده منفجره در آستانه ایجاد یک نکته منفی در این بازی بودند. خوشبختانه این ماده منفجره عمل نکرد و فقط چند ثانیه آتش گرفت.

* امیر قلعه نویی بعد از حضور در زمین، مستقیم به سمت نیمکت الهلال رفت و با سرمربی این تیم خوش و بش کرد. قلعه نویی قبل از شروع بازی به شدت از طرف تماشاگران تشویق شد و سرمربی استقلال هم به این تشویق‌ها پاسخ داد.

* ورزشگاه آزادی بعد از گل اول الهلال، برای دقایقی ساکت و آرام شد. تماشاگران دریافت گل و اشتباه بازیکنان استقلال را باور نداشتند.

* یکی از مربیان الهلال، هنگامی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، تمرینات تیم خود را رها کرده بود و گرم کردن استقلالی‌ها را زیر نظر داشت. به نظر می‌رسید او ترکیب استقلال را برانداز می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *