يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۴

عکس / دنیای پس از تو ای پسر

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 269082
عاقله مردی که نشان سیادت بر تن دارد، در حال وداع با فرزند جوان خود و راهی کردن او به سوی جبهه های جهاد است.
عکس / دنیای پس از تو ای پسر
به گزارش جهان نيوز، تصویری که مشاهده می کنید، اواسط دهه شصت، در تهران و طی یکی از آیین های اعزام بسیجیان داوطلب به جبهه های جنگ تحمیلی گرفته شده است. عاقله مردی که نشان سیادت بر تن دارد، در حال وداع با فرزند جوان خود و راهی کردن او به سوی جبهه های جهاد است. حالتِ چهره این پدر، جای را بر هر شرح و تفسیری می بندد(بلا تشبیه) به غیر از روضه ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) هنگام وداع با جوان رشیدش، حضرت علی اکبر(علیه السلام)، آن جا که امامِ دل شکسته و تشنه لب، پشتِ سر جوانش می فرماید: ای علی ، خاک بر دنیا پس از تو.
لا یوم کیومک یا اباعبدالله
عکس جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منفرد
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
علی
United States
معنای قرب خداوند ،نزدیک بودن مکانی نیست . خداوند به همه موجودات نزدیک است و ازهیچ موجودی دور نیست « نحن اقرب الیه من حبل الورید » ما از رگ گردن به ( انسان ) نزدیک تریم . نزدیک شدن خدا به ما ، و نزدیک شدن ما به خداوند و اجابت کردن دعای ما ، قرب و دنو معنوی است ، چه خداوند کمال مطلق است و کانون لایتناهای هستی است و موجودات به حسب کمالات معنوی که کسب می کنند به کانون لایتناهای هستی است و موجودات به حسب کمالات معنوی که کسب می کنند به کانون و مرکز هستی و علم و دانش نزدیک می شوند و عبودیت و نیایش خالصانه ، آنان را به خدا نزدیک تر می سازد . امام سجاد ( ع) می فرماید : « ان الراحل الیک قریب المسافه » خدایا آن مسافری که به سوی تو در حرکت است راهش نزدیک است . ( بحار- دعای ابوحمزه ثمالی )
Netherlands
لعنت ابدی خدا و رسول بر کسی که به این خونهای پاک خیانت کند.
Iran, Islamic Republic of
ممنون از حركت قشنگتون
ياد باد آن روزگاران و دليري دلاورمردان و پدر و مادران آنها