شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

توقف پرسپوليس مقابل تيم دسته اولي

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 243129
تيم فوتبال پرسپوليس در غياب ملي‌پوشانش در يك بازي دوستانه مقابل شهرداري ياسوج متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين ديدار تداركاتي خود در تعطيلي‌هاي ليگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف تيم دسته اولي شهرداري ياسوج رفت و در پايان با نتيجه‌ي ۲ بر ۲ مقابل اين تيم متوقف شد.

پرسپوليس كه در اين بازي با لباس‌هاي تمريني سبز رنگ بازي مي‌كرد، با تركيب شهاب گردان، حميدرضا علي‌عسگر، محسن بنگر، عليرضا نورمحمدي، سعيد قدمي، ميثم نبي‌زاده، هادي نوروزي، روح‌الله سيف‌اللهي، جواد كاظميان، كئون جون و مهرزاد معدنچي در نيمه‌ي نخست بازي كرد.

در اين نيمه هادي نوروزي در دقيقه ۲۰ پرسپوليس را از حريف خود پيش انداخت اما ۱۰ دقيقه بعد ميلاد جعفري با يك شوت از راه دور، گل تساوي را وارد دروازه‌ي گردان كرد.

پرسپوليس كه در اين بازي ملي‌پوشانش را در اختيار نداشت، در نيمه‌ي دوم چند تعويض انجام داد. مهدي مهدوي‌كيا، سامان آقازماني و غلامرضا رضايي بازيكناني بودند كه به ترتيب به جاي سيف‌اللهي، نبي‌زاده و قدمي وارد زمين شدند.

در دقيقه ۵۸ بازي سانتر بازيكن شهرداري ياسوج كه در نيمه‌ي نخست با مصدوميت از ناحيه‌ي سر مواجه شده بود با ضربه سينه ميلاد داوودي مهاجم اين تيم به دومين گل تيم دسته اولي تبديل شد.

در ادامه، پرسپوليس كه در اين بازي تنها ۱۰۰ تماشاگر را در ورزشگاه كنار خود مي‌ديد، براي زدن گل تساوي تا آخرين دقايق بازي تلاش كرد كه در نهايت ضربه زيباي مهدي مهدوي‌كيا از روي يك كاشته، پرسپوليسي‌ها را به تساوي در اين بازي رساند. اين گل در دقيقه ۹۰ به ثمر رسيد.

مانوئل ژوزه در حين بازي با آرامش خاصي بازي را از روي نيمكت دنبال مي‌كرد و برخلاف بازي‌هاي دوستانه قبلي پرسپوليس زياد با شاگردانش صحبت نمي‌كرد.

هواداران پرسپوليس براي ورود به ورزشگاه بايد بليت خريداري مي‌كردند و حتي با استقرار ماموران نيروي انتظامي، تماشاگران پيش از ورود به ورزشگاه بازرسي بدني شدند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرسپوليس علاوه بر ملي‌پوشانش در اين بازي فشنگ‌چي و سوسا را به دليل مصدوميت و ايمون زايد را به دليل سفر اين بازيكن به مراكش براي حضور در اردوي تيم ملي ليبي در اختيار نداشت.

قرار است پرسپوليس تا پيش از برگزاري بازي خود در هفته‌ي هشتم ليگ برتر مقابل نفت تهران، يك بازي دوستانه ديگر هم برگزار كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *