جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم آسيا در ۲۰۱۵

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 444581
نکته جالب اينکه باز هم پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم آسياست. آنها در ۳ مسابقه مختلف مقابل النصر، بنيادکار و الهلال ۱۰۰هزار تماشاچي در ورزشگاه داشتند تا کمک شاياني به بهبود ميانگين هوادار اين رقابت ها داشته باشند
به گزارش جهان، روزنامه خراسان نوشت:  گزارشي از ميزان تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها در مسابقات مرحله مقدماتي و پلي آف ليگ قهرمانان آسيا در سال ۲۰۱۵ نشان مي‌دهد رقابت هاي امسال پرتماشاگرترين دوره تاريخ اين مسابقات است.

۲ ميليون و ۳۴هزار و ۸۴۱ تماشاگر، ۱۳۳ مسابقه پلي آف گروهي و مقدماتي اين رقابت ها را تماشا کرده اند که نسبت به دوره گذشته رشدي بيش از ۳۰هزار نفر را نشان مي‌ دهد.

نکته جالب اينکه باز هم پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم آسياست. آنها در ۳ مسابقه مختلف مقابل النصر، بنيادکار و الهلال ۱۰۰هزار تماشاچي در ورزشگاه داشتند تا کمک شاياني به بهبود ميانگين هوادار اين رقابت ها داشته باشند که در اين فصل به ۱۵۲۹۹ نفر رسيده است. مقامات فوتبال آسيا با خوشحالي از اين رشد تماشاچي اين گزارش رسمي را براي فدراسيون هاي مربوطه ارسال کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *