پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۱
گزارش «جهان» از یک اتفاق عجیب فوتبالی؛

جنگ دلال‌ها بر سر نیمکت تیم معروف!

جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 295563
البته از گوشه و کنار خبر می رسد که حامیان این مربی در لباس خبرنگار سالهاست که در یک رسانه کم تیراژ خاص فعالیت می کنند و اینها با وجود آنکه نام شان در فهرست ممنوع الفعالیت های فوتبال قرار دارد اما همچنان با قدرت به انجام امر دلالی مشغولند.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، این روزها درباره نیمکت مربیگری یکی از باشگاههای معروف و قدیمی فوتبال ایران حرف و حدیث بسیار است و هر کس به فراخور اطلاعات و بعضا منافع خود در این باره خبرسازی می کند؛ این در حالیست که سرمربی تیم مذکور چند روز قبل مخفیانه انتخاب شده و تلاش هایی که از سوی دلال ها صورت می گیرد در جهت تغییر نظر مدیران باشگاه مورد نظر است.
 
این تیم که طی ماههای گذشته چند مربی را بالای سر خود دیده است این روزها به هدف اصلی دلال های فوتبالی مبدل شده است؛ به گونه ای که یکی از حاضران در یک جلسه مدیریتی در این باشگاه به خبرنگار ما خبر داد که بارها تلفن مدیر باشگاه زنگ خورد و دلال ها به او مربی مورد نظر خود را توصیه کردند؛ به گونه ای که در نهایت مدیر مذکور عصبانی شد و تلفن خود را خاموش کرد.
 
درباره این باشگاه و نفوذی که برخی دلال ها در برخی بخش های آن دارند گفتنی است که اکنون جنگ بر سر نیمکت بین دو جریان دلالی مشاهده می شود و یکی از این دو گروه در تلاش است تا مربی خارجی مورد نظرش که سالهاست در فوتبال ایران کنگر خورد و لنگر انداخته است را بیاورد و گروه دیگر همزمان روی دو مربی داخلی که هر دو جزو مربیان جوان کشور هستند کار می کند.
 
درباره تلاش دلال ها برای جذب مربی خارجی مورد نظر که اهل کرواسی است ابهامات فراوانی وجود دارد و این سوال مهم مطرح است که چه جریانی هر سال این مربی را به ایران می آورد و صاحب تیمش می کند؟
 
البته از گوشه و کنار خبر می رسد که حامیان این مربی در لباس خبرنگار سالهاست که در یک رسانه کم تیراژ خاص فعالیت می کنند و اینها با وجود آنکه نام شان در فهرست ممنوع الفعالیت های فوتبال قرار دارد اما همچنان با قدرت به انجام امر دلالی مشغولند.
 
جالب آنکه یکی از این دو گروه به باشگاه مطرح مورد نظر اعلام کرده که برای جذب مربی بیش از 300 میلیون پول لازم نیست.
 
جنگ بر سر نیمکت این تیم هر روز ابعاد جالب تری به خود می گیرد و برخی رسانه ها و سایت ها با توجه به دست داشتن در این داستان اخباری را منتشر می کنند که زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند!
 
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال گهگاه اسامی دلال ها را اعلام می کند اما ظاهرا قدرتی برای برخورد با این افراد ندارد؛ افرادی که هر روز بی پرواتر از قبل به دلالی از نوع کثیف می پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *