پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

فرزندان شهدا:این روندنگران کننده است

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 313413
جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران از روند فعالیت‌ سازمان اقتصادی کوثر ابراز نگرانی کرده‌اند.
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز دوشنبه خود نوشت:  جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران عضو سازمان اقتصادی کوثر با انتشار نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند: این روزها در سازمان اقتصادی کوثر اتفاقاتی درحال وقوع است که باعث نگرانی فرزندان شهید و ایثارگر شده است. نویسندگان نامه، جریان انحرافی را یک تهدید جدی برای سلامت و امنیت واحد اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانسته و خواستار پاکسازی این سازمان از وجود آنها شدند.

در ادامه نامه آمده است: بعد از انتصاب حضرتعالی، این جریان با سوءاستفاده از برخی عناصر وابسته به مدیران منصوب شده در دولت تدبیر و امید در صدد لابی برای نفوذ و تثبیت سمت تعریف و تکلیف شده ارباب‌های خود برای نیل به اهداف نامبارک خود در محیط سازمان اقتصادی کوثر می‌باشند.

در پایان این نامه آمده است: شایسته است مدیران خدوم دولت تدبیر و امید با درایت و روشن اندیشی دست سودجویان و فرصت طلبان این جریان فتنه‌برانگیز را از هرگونه سوءاستفاده اقتصادی برای همیشه کوتاه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *