پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۵
۴

جواب معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور شهید به پزشکیان

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 886523
آقای پزشکیان در مناظره شاکی بودند که چرا پولهای ایران در برخی کشورها قفل است.
جواب معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور شهید به پزشکیان
به گزارش جهان نيوز، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور درباره یکی از انتقادهای پزشکیان در مناظره در زمینه سیاست خارجی نوشت:

«آقای پزشکیان در مناظره شاکی بودند که چرا پولهای ایران در برخی کشورها قفل است. خب این نتیجه توافق تیم آقای روحانی با این کشورها بود: آن هم در دوره برجام. توافق کردند که انرژی بفروشند و بجای پول تدریجی کالا بخرند. ضمنا ایشان در آن دوره در مجلس بودند. شهید رئیسی همه آنها را به هم زد».
 
https://jahannews.com/vdcj8meotuqeoiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8meotuqeoiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها را باید جلیلی می گفت
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به آقای جلیلی مشاوره میدهند الآن دیگه باید با حالات , روحیات و نحوه مناظره و صحبت کردن پزشکیان آشنا شده باشن که سعی میکنه از ابتدا تا به آخر جلسات را با شلوغ کاری و ایجاد ابهام و طرح اتهامات متعدد و منتسب نمودن بسیاری از معضلات به ارث رسیده از دولت حسن روحانی به دولت انقلابی شهیدرئیسی فضا را طوری به هم بریزه که از هرگونه پاسخگو بودن درقبال طرح و برنامه ها و راهکار عملی و علمی فرار کنه . لذا باید مطابق این رفتار پزشکیان به جلیلی مشاوره و اطلاعات بدهند.
Iran, Islamic Republic of
دیشب پزشکیان درخواست یک مناظره در مورد اف ای تی اف و برجام داشت. بنظرم جا داره آقای جلیلی رسما این درخواست را پیگیری کنه.
Iran, Islamic Republic of
اکنون علت مظلومیت شهید رئیسی و حاج قاسم بیشتر روشن می شود .