چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰

آیا موسسه مهاجرتی پارسی کانادا مورد تایید وزارت کار است؟

دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 886407
موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی است.
آیا موسسه مهاجرتی پارسی کانادا مورد تایید وزارت کار است؟
موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی است. این موسسه با داشتن مجوزهایی مانند مجوز نظام صنفی رایانه ای کشور، پروانه عضویت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، مجوز فعالیت و مجوز ثبت شرکت در کانادا و انواع مجوزات دیگر، مورد تایید کامل وزارت کار است. در ادامه برخی از دلایلی که باعث اعتباربخشی به این موسسه شده است را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.
 

ثبت قانونی موسسه حقوقی بین‌المللی دادگران حق و عدالت، تحت برند پارسی کانادا 

موسسه حقوقی بین‌المللی دادگران حق و عدالت، شناخته شده به عنوان پارسی کانادا، با شماره ثبت 40681 و با ده سال سابقه رسمی، خدمات خود را در زمینه مهاجرت ارائه می‌دهد. این موسسه با سیستم نوین مشاوره خود، افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا به روش‌های گوناگون از جمله مهاجرت کاری، تحصیلی، ثبت شرکت، خرید بیزنس و غیره هستند را راهنمایی و هدایت می‌‌کند.
ثبت این موسسه به‌عنوان یک شرکت فعال و معتبر، انواع مجوزات قانونی باعث شده تا پارسی کانادا، مورد تایید وزارت کار ایران باشد. داشتن دفاتر فیزیکی، گواه این موضوع است، چراکه اگر این شرکت دارای مجوزات و پروانه‌های قانونی نبود، حق داشتن دفاتر فیزیکی به آن داده نمی‌شد.

امکان مشاهده مجوزات و پروانه‌ها در سایت پارسی کانادا

در سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، می‌توانید تصاویر تمام مجوزات و پروانه‌های این شرکت را مشاهده کنید. این اطلاعات در بخش مجوزات و افتخارات قرار دارد که در منو این سایت در دسترس شماست. اگرچه برای شرکت‌های حقوقی و مهاجرتی دیگر، این اطلاعات به دلیل محرمانگی یا سیاست‌های دیگر در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. اما موسسه پارسی کانادا این امکان را فراهم کرده است تا هیچ شک و شبه‌ای برای مشتریان به‌وجود نیاید.

داشتن دفتر فیزیکی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و ونکوور

پارسی کانادا دارای سه شعبه فعال در ایران و دو شعبه در کانادا است. این موسسه در تلاش است که شعب خود را گسترش داده و در شهرها و کشورهای دیگر نیز دفاتر خود را تاسیس کند. شما می‌توانید به دفاتر موجود در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد مراجعه کرده و از نزدیک فعالیت‌های پارسی کانادا را رصد کنید. همچنین اگر در کانادا هستید، شعب ونکوور و تورنتو، آماده خدمت‌رسانی به شماست. در زیر آدرس شعب این موسسه را آورده‌ایم:
  • آدرس دفتر تهران: خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه، پلاک 2880
    آدرس دفتر اصفهان: میدان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد
    آدرس دفتر مشهد: مشهد، بلوار هفت تیر،نبش هفت تیر 8( گلشن) ، طبقه سیزدهم ، شماره واحد 1308
    آدرس دفتر ونکوور: 2411 Dollarton Hwy, North Vancouver, BC V7H 1W7
    آدرس دفتر تورنتو: 4881 Yonge Street, Toronto, Ontario

داشتن مشاوران خبره در تمام لاین‌های مهاجرتی

برای یک موسسه مهاجرتی معتبر که مورد تایید وزارت کار است، داشتن مشاوران خبره در تمام لاین‌های مهاجرتی بسیار مهم است. این مشاوران اطلاعات کاملی در زمینه‌های مختلف مهاجرتی، از جمله نحوه دریافت ویزاهای دائم کشورهای مختلف، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، ، پناهندگی و دیگر امور مرتبط دارند. آن‌ها به افراد کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از فرصت‌های مهاجرتی به کشورهای مختلف، بهره‌مند شوند.
همچنین مشاوران خبره اینگونه موسسات نه تنها با اطلاعات آموزش دیده در مورد قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، بلکه با تجربه در برخورد با موارد و مشکلات مختلف مهاجرین، به افراد کمک می‌کنند تا راه‌های مهاجرت مناسب و احتمال موفقیت بیشتر را شناسایی کنند. این امر می‌تواند برای مهاجرین بسیار ارزشمند باشد زیرا فرایند مهاجرت به یک کشور خارجی ممکن است پیچیدگی‌های خاصی داشته باشد که نیاز به راهنمایی و مشاوره حرفه‌ای دارد.

جمع‌بندی

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، یکی از موسسات مهاجرتی معتبر با ده سال سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت و سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف است. این موسسه با داشتن مجوزهای قانونی مانند مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پروانه عضویت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، مجوز ثبت شرکت در کانادا و مجوزهای دیگر، یک شرکت فعال و مورد تایید وزارت کار ایران محسوب می‌شود. موسسه پارسی کانادا از سال 40681 به‌عنوان یک شرکت حقوقی بین‌المللی فعال در زمینه مهاجرت با همکاری وکلای رسمی و مشاوران آموزش‌دیده خدمات خود را ارائه می‌دهد. این موسسه دارای دفاتر فیزیکی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد در ایران و ونکوور و تورنتو در کانادا است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره آن و مشاهده انواع مجوزات آن، به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdcawina049nay1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawina049nay1.k5k4.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *