سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰
۲

سعید جلیلی پیشتاز در خوزستان

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 886252
دبیر ستاد انتخابات خوزستان‌ گفت: سعید جلیلی با کسب ۵۲۴ هزار و ۸۴ رای پیشتاز مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان بود.
سعید جلیلی پیشتاز در خوزستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت الله دهدشت در  گفت و گویی رسانه‌ای ضمن تشکر از حضور پرشور مردم خوزستان در پای صندوق‌های رای گفت: مردم خوزستان بار دیگر با حضور در صحنه ملی انتخابات مثل همیشه خوش درخشیدند.

وی با اشاره به آرای کسب شده سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان افزود: مسعود پزشکیان 433 هزار و 699 رای، محمد باقر قالیباف 175 هزار و 732 رای و مصطفی پورمحمدی 12 هزار و 529 رای در این دوره از انتخابات را کسب کردند.

دهدشت ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای در روز 15 تیرماه جاری ادامه داد: مردم با حضور خود در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تکلیف خود را کامل و رئیس جمهور منتخب را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در خوزستان دیده شده است گفت: در انتخابات 15 تیرماه از بین 2 نفر نامزد راه یافته به این دوره فردی که بیشترین رای را کسب کند به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد. 
 
https://jahannews.com/vdciwqavrt1avr2.cbct.html
jahannews.com/vdciwqavrt1avr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یادشون به حرف روحانی بیاد
Iran, Islamic Republic of
مردم سیستان نیز هنوز کارهای روحانی را فراموش نکردند