يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

پویش به‌علاوه یک آغاز به کار کرد

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 886008
در پی بیانات روز پنجم تیرماه رهبر معظم انقلاب، رسانه KHAMENEI.IR از کاربرانی که تصمیم به شرکت در انتخابات دارند دعوت می‌کند تا «حداقل یک نفر» از آشنایان، دوستان و یا نزدیکان خود را که هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته است، به خاطر سرافرازی نهضت و انقلاب اسلامی ملت، ایران قوی و جمهوری اسلامی به رأی دادن متقاعد کند.
پویش به‌علاوه یک آغاز به کار کرد
به گزارش جهان نيوز، در پی بیانات روز پنجم تیرماه رهبر انقلاب، رسانه KHAMENEI.IR از کاربرانی که تصمیم به شرکت در انتخابات دارند دعوت می‌کند تا «حداقل یک نفر» از آشنایان، دوستان و یا نزدیکان خود را که هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته است، به خاطر سرافرازی نهضت و انقلاب اسلامی ملت، ایران قوی و جمهوری اسلامی به رأی دادن متقاعد کند.

رهبر انقلاب: مردم باید تنبلی نکنند، بی‌اعتنایی نکنند، دستِ‌کم نگیرند؛ در همه گوشه‌های کشور در انتخابات شرکت کنند. مشارکت فقط مال شهرها نیست؛ مال شهرهای بزرگ نیست؛ در انواع مراکز جمعیّتی، روستاها، بخش‌ها مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز بشود.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.
https://jahannews.com/vdchv-n6623n6vd.tft2.html
jahannews.com/vdchv-n6623n6vd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *