دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 1 Jul 2024
 
۰
۱

سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز «عیدغدیر»

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 885596
سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود.
سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز «عیدغدیر»
به گزارش جهان نيوز، سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود.
 
برگزاری جشن «ولایت و اخوت» با حضور هزاران نفر از مردم پنج استان کشور در حسینیه امام خمینی️در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد‌.️

این‌ مراسم با عنوان جشن «ولایت و اخوت» و با حضور مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهکیلویه‌وبویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ فارس، صبح روز سه‌شنبه با ذکر و مدح امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و زمان سخنرانی مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
 
️مراسم جشن «ولایت و اخوت» به‌صورت زنده از حدود ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۵ تیر، در رسانه KHAMENEI.IR و شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
https://jahannews.com/vdci3wavqt1avw2.cbct.html
jahannews.com/vdci3wavqt1avw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عید غدیر بر تمام مسلمانان جهان مبارک
انشاءالله که در زبان، قلب و عمل پیرو واقعی امام علی (علیه السلام) و کلا چهارده معصوم (علیهم السلام) باشیم و با حمایت از ولایت فقیه، قدم هایی در تحقق آموزه های اسلامی در جامعه و سیاست ذیلِ اسلام برداریم.