يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش از بایدن پیش از مناظره انتخاباتی

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 885586
پزشک سابق کاخ سفید گفت جو بایدن پیش از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی خود با رقیب جمهوری‌خواه می‌بایست تحت آزمایش قرار گیرد تا مشخص شود از داروهای تقویتی استفاده می‌کند یا خیر.
پزشک سابق کاخ سفید: بایدن باید تست مخدر بدهد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر رانی جکسون پزشک سابق کاخ سفید که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و دور دوم ریاست جمهوری باراک اوباما پزشک کاخ سفید بوده است، گفت دلایلی دارد که معتقد است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای تقویت هوشیاری‌اش در اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، دارو مصرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین بایدن باید تحت آزمایش قرار گیرد تا مشخص شود که برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات سلامتی‌اش از دارو استفاده نمی‌کند.

رانی جکسون که اکنون نماینده جمهوری‌خواه کنگره از ایالت تگزاس است، گفت او مشکوک است که بایدن قبل از سخنرانی خود در ماه مارس، مواد مخدر مصرف کرده است.

او که با شبکه فاکس نیوز صحبت می‌کرد، افزود: به عنوان یک پزشک سابق کاخ سفید، واقعاً شرم‌آور است که مجبور به انجام چنین کاری باشیم اما بر اساس آنچه در حال رخ دادن است، چاره‌ای نداریم. من به نمایندگی از میلیون‌ها آمریکایی نگران در حال حاضر از او می‌خواهم که قبل و بعد از این مناظره تحت آزمایش قرار گیرد، به‌ویژه باید به دنبال داروهای تقویت‌کننده عملکرد باشیم.

جو بایدن ۸۱ ساله، پیرترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده است و در صورت پیروزی مجدد در انتخابات نوامبر، در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود ۸۶ ساله خواهد شد. دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی او و سایر جمهوری‌خواهان بارها گاف‌های کلامی، زمین خوردن‌ها و رفتارهای عجیب مکرر بایدن را به تمسخر گرفته‌اند.

نظرسنجی روزنامه نیویورک تایمز که در ماه آوریل منتشر شد، نشان می‌داد که ۷۲ درصد از رای‌دهندگان ایالات متحده، ازجمله بیش از نیمی از دموکرات‌ها معتقدند که بایدن پیرتر از آن است که یک رئیس جمهور موثر باشد.

جکسون بارها نامه‌هایی به کاخ سفید ارسال کرده و از رئیس‌جمهور خواسته است برای اثبات آمادگی ذهنی‌اش برای این شغل، تست شناختی بدهد. او گفت بایدن و کارکنانش تاکنون این خواسته‌ها را نادیده گرفته‌اند. این نماینده کنگره در سال ۲۰۱۹ چنین آزمایشی را برای ترامپ انجام داد و رئیس جمهور وقت در این آزمون موفق شد.

بنا بر گزارش‌ها، بایدن در حال سپری کردن یک هفته کامل در محل اقامت ریاست جمهوری کمپ دیوید در مریلند است تا برای مناظره آماده شود.

جکسون گفت او معتقد است که بخشی از دلیل غیبت طولانی رئیس جمهور از کاخ سفید این است که دستیاران او بتوانند دوز داروهایی را که او در شب مناظره مصرف می‌کند، تنظیم کنند.

کارزار بایدن استفاده رئیس جمهور از هرگونه مواد مخدر را رد کرده و اتهامات ترامپ را یک ادعای عجیب خوانده است. ترامپ روز شنبه در یک گردهمایی سیاسی در فیلادلفیا به شوخی گفت که بایدن در کمپ دیوید می‌خوابد تا برای مناظره استراحت کند.
https://jahannews.com/vdch6mn6-23n6md.tft2.html
jahannews.com/vdch6mn6-23n6md.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *