شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - 29 Jun 2024
 
۰

وزیر ورزش: تأمین VAR وظیفه دولت‌ها نیست +فیلم

يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 885501
وزیر ورزش و جوانان از ورود ۷ دستگاه VAR به فوتبال ایران خبر داد.
وزیر ورزش: تأمین VAR وظیفه دولت‌ها نیست
به گزارش جهان نيوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که آخرین وضعیت ورود VAR به فوتبال ایران به کجا رسید؟ اظهار داشت: در حال حاضر VAR در ورزشگاه آزادی و کمپ‌های تیم‌ملی ایران برای کلاس‌های آموزشی استفاده می‌شود.

وی افزود: همچنین دولت 110 میلیارد تومان اعتبار تأمین کرده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد، کارهای اداری هم انجام و 7 دستگاه VAR وارد شده تا فصل جدید را با VAR برگزار کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تأمین VAR در هیچ جای دنیا وظیفه دولت‌ها نیست بلکه وظیفه باشگاه‌هاست اما به دلیل اینکه شرایط باشگاهداری طوری است که اماکن و ورزشگاه‌‌ها متعلق به خودشان نیستند، سعی کردیم که اعتبار لازم را تأمین و ورزشگاه‌ها مجهز به VAR شوند، اولویت نیز با 16 تیم لیگ برتر است.

هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از VARها به ورزشگاه خیبر خرم‌آباد که به زودی افتتاح می‌شود، اختصاص می‌یابد. از لحاظ اعتباری مشکلی برای تأمین VAR وجود ندارد.
 
https://jahannews.com/vdce7n8vzjh8vni.b9bj.html
jahannews.com/vdce7n8vzjh8vni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *