جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۰
لیگ ملت‌های والیبال؛

شاهکار شاگردان اکبری؛ ایران از سد هلند گذشت

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 885111
تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها هلند را شکست داد.
ایران از سد هلند گذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 10:30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) و در دومین دیدار خود در این هفته به مصاف هلند رفت.

در این دیدار که کمتر از 24 ساعت پس از جدال پنج سته و سخت برابر آمریکا برگزار شد ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 22، 22 بر 25، 25 بر 21، 20 بر 25 و 15 بر 10 برابر حریف به پیروزی رسیدند.

میلاد عبادی‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمد ولی زاده، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی ترکیب آغاز کننده تیم ایران در این دیدار بودند.

پیاتزا هم از ترکیب گیس جورنا، فابیان پلاک، نیمیر عبدالعزیز، مارتین ون‌گاردرن، میخال پارکینسون، وسل کمینک و روبرت آندرینگا(لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

با کسب این پیروزی ملی‌پوشان کشورمان 6.4 امتیاز در رنکینگ جهانی به دست آوردند تا تنها 4 امتیاز با اوکراین فاصله داشته باشند و یک پله در جدول لیگ ملت‌ها صعود کنند.

ایوانو هیوایلو از بلغارستان و مارو سژک وویجیج از لهستان داور اول و دوم این دیدار بودند.
https://jahannews.com/vdcb8sbw8rhbw8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8sbw8rhbw8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *