چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - 26 Jun 2024
 
۰

پیام حزب‌الله این است که حیفا در تیررس ماست!

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 884889
در پی انتشار تصاویر پهپاد شناسایی هدهد از سوی جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، رسانه‌های عبری سردرگم شده و در شوک فرو رفته‌اند.
پیام حزب‌الله این است که حیفا در تیررس ماست!
به گزارش جهان نيوز، به نقل از الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی عنوان کردند که کلیپ ویدیویی منتشر شده از سوی حزب‌الله، مکمل پیام‌های شفاهی است که در روزهای اخیر به تل‌آویو رسیده است.
 
به نوشته رسانه‌های عبری، پیام دیگر حزب‌الله این است که اگر اسرائیل دامنه حملات خود را کاهش ندهد، حیفا نیز در تیررس مقاومت لبنان قرار دارد.
 
برخی دیگر از رسانه‌های صهیونیستی ضمن اشاره به دقت بالای تصاویر منتشر شده، در یک سردرگمی واضح عنوان کردند که این تصاویر از سوی پهپادها تصویربرداری نشده و منبع آن جاسوس‌های حزب‌الله در اراضی اشغالی هستند.
 
گفتنی است دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به تازگی تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرد که نشان می‌دهد تاسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcc40q4o2bq448.ala2.html
jahannews.com/vdcc40q4o2bq448.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *