شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - 29 Jun 2024
 
۰

آسانژ حق ورود به آمریکا را ندارد

چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 885897
بنا به اعلام وزارت دادگستری آمریکا، موسس پایگاه ویکی لیکس برای ورود به این کشور نیازمند دریافت مجوز است.
آسانژ حق ورود به آمریکا را ندارد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از بارونز، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که موسس پایگاه افشاگری ویکی لیکس بدون مجوز، حق ورود به خاک این کشور را ندارد.

در بیانیه وزارت دادگستری درباره «جولیان آسانژ»، که پس از انتشار هزاران سند محرمانه آمریکا، درگیر یک پرونده حقوقی بین المللی چندین ساله شد، آمده است: بر اساس توافقنامه، آسانژ از بازگشت بدون مجوز به آمریکا منع شده است.

وب‌سایت «ویکی‌لیس»، افشاگر اسناد محرمانه جنایت‌های ارتش آمریکا در عراق و افغانستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که «جولیان آسانژ» بنیان‌گذار این وب‌سایت افشاگر روز سه‌شنبه پس از ۱۴ سال از زندان «بلمارش» در لندن آزاد و انگلیس را به مقصد استرالیا و محل زندگی‌اش ترک کرد.

آسانژ امروز در دادگاهی در آمریکا اتهام نقض قانون جاسوسی آمریکا را پذیرفت و آزاد شد.

«ویکی لیکس» در سال ۲۰۱۰ صدها هزار سند محرمانه ارتش آمریکا را درباره جنگ‌های افغانستان و عراق همراه با مجموعه‌ای از تلگراف‌های دیپلماتیک منتشر کرد که به عنوان بزرگترین نقض امنیتی در تاریخ ارتش آمریکا شناخته می‌شود.
https://jahannews.com/vdccopq4m2bq448.ala2.html
jahannews.com/vdccopq4m2bq448.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *