شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - 29 Jun 2024
 
۰
۱

پیام پوتین به رهبر کره‌ شمالی

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 885615
رئیس‌جمهور روسیه امروز (دوشنبه) در پیامی پس از سفر به کره‌شمالی، از کیم جونگ اون قدردانی به عمل آورده و گفت این سفر سطح مناسبات دوجانبه را به سطحی بی‌سابقه ارتقا داد.
پیام پوتین به رهبر کره‌ شمالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی به خاطر مهمان‌نوازی‌اش در سفر هفته گذشته به پیونگ‌یانگ تشکر کرد و پوتین گفت این سفر روابط دوجانبه را به سطح بی‌سابقه‌ای رساند.

در پیام پوتین آمده است: رفیق عزیز کیم جونگ اون، می‌خواهم صمیمانه‌ترین قدردانی خود را برای پذیرایی فوق‌العاده و مهمان‌نوازی صمیمانه‌ای که از من و هیات روسی در طول اقامتمان در جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌شمالی) صورت گرفت، ابراز کنم.

پوتین تاکید کرد: این سفر رسمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود؛ تضمین کرد که روابط بین مسکو و پیونگ‌یانگ به سطح بی‌سابقه‌ای از مشارکت استراتژیک جامع رسیده است. از این پس افق‌های جدیدی برای همکاری‌های مثمر ثمر پیش روی کشورهای ما در حوزه‌های مختلف باز می‌شود. خوشحال خواهم شد که به گفت‌وگوی سازنده و همکاری نزدیک خود ادامه دهم. به یاد داشته باشید که شما همیشه در خاک روسیه مهمان عزیز و مورد احترام هستید.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین از صمیم قلب برای کیم آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت در فعالیت‌هایش را داشت.

همچنین کرملین گفت پوتین پیام تشکر مشابهی را به رهبری ویتنام که هفته گذشته از آنجا هم دیدار کرد، ارسال کرده است.
https://jahannews.com/vdca6mnam49nai1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6mnam49nai1.k5k4.html
برچسب ها: کره شمالی روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوبه . ایران ، روسیه ،کره شمالی ، چین ، ویتنام ، عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن و گروههای مقاومت عراق و لبنان و حماس و حزب الله و چند کشور دیگر با هم ارتباطات خوب و حسنه ای درست کردند. همه این طرف دنیا کنار هم جمع شده اند.