يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۰

کرج کجا ایزوگام بخریم؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 883749
نشت آب در خانه‌ها اجتناب‌ناپذیر است و منجر به اثرات آسیب‌زایی مانند رطوبت، پف روی دیوارها، کنده شدن رنگ و رشد کپک‌ها می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، عایق رطوبتی نزدیک به تنها 1 درصد از هزینه‌های مربوط به خانه را شامل می‌شود، اما در صورت نادیده گرفتن آن، تقریباً 90 درصد هزینه‌های مربوط به تعمیرات را به شما تحمیل می‌کند. در نوشتۀ امروز قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کرج کجا ایزوگام بخریم و شما را از قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج مطلع سازیم.
کرج کجا ایزوگام بخریم؟
نشت آب در خانه‌ها اجتناب‌ناپذیر است و منجر به اثرات آسیب‌زایی مانند رطوبت، پف روی دیوارها، کنده شدن رنگ و رشد کپک‌ها می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، عایق رطوبتی نزدیک به تنها 1 درصد از هزینه‌های مربوط به خانه را شامل می‌شود، اما در صورت نادیده گرفتن آن، تقریباً 90 درصد هزینه‌های مربوط به تعمیرات را به شما تحمیل می‌کند. در نوشتۀ امروز قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کرج کجا ایزوگام بخریم و شما را از قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج مطلع سازیم. برای خرید ایزوگام مورد نیاز خود و نیز استعلام قیمت روز ایزوگام، تا پایان این صفحه در کنار ما باشید.

قیمت ایزوگام با نصب در کرج
نصب ایزوگام شامل ایجاد مانعی فیزیکی از مواد ضدّآب میان کف و دیوارها یا بین سقف و دیوارها برای جلوگیری از نفوذ آب و تجمع رطوبت به ساختار خانه است. ضدّآب نه‌تنها ارزش ملک را افزایش می‌دهد، بلکه هزینه‌های نگهداری را نیز کاهش داده، از ایجاد قارچ و کپک جلوگیری کرده، محیطی سالم را فراهم می‌کند و هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد. این کار را می‌توان در زمان ساخت‌وساز، زمانی که ترک‌های قابل‌مشاهده در پشت‌بام / تراس، دیوارهای گچ‌کاری‌شدۀ قدیمی یا آسیب‌دیده بر پیکرۀ ساختمان وجود دارد، انجام داد.

اگر قصد دارید از قیمت ایزوگام با نصب در کرج اطلاع یابید، همچنان در کنار ما باشید تا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش انواع ایزوگام را به شما معرفی کنیم.

کاربردهای ایزوگام کرج
عایق‌های رطوبتی عموماً روی سطوح زیر اجرا می‌شوند:

تمام سطوح بیرونی افقی و عمودی خانه که بیشتر در معرض نفوذ آب هستند؛ سقف ساختمان، تراس، سکو، پاراپت، آفتابگیر و...، زیرا همیشه برای بارش‌های موسمی و دیگر نشت‌ها باز است؛ زیرزمین ساختمان، چون نزدیک به سطح زمین است؛ آشپزخانه، حمام و توالت، زیرا مکان‌هایی حیاتی بوده که در آن‌ها آب به‌طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بالکن، زیرا در فصول بارانی و برفی، مستعد تجمع آب است؛ استخرها و مخازن آب، زیرا هرگونه نشتی آسیب قابل‌توجهی به سازه‌های اطراف وارد می‌کند.
 

آشنایی با انواع ایزوگام کرج
در ادامه به معرفی انواع ایزوگام کرج می‌پردازیم:

ایزوگام سیمانی
یکی از ساده‌ترین، ارزان‌ترین و مؤثرترین روش‌های عایق رطوبتی سازه‌های بتنی، پوشش‌های پایۀ سیمانی است. این می‌تواند صلب یا نیمه‌انعطاف‌پذیر باشد که سیستم‌های عایق رطوبتی سیمانی اصلاح‌شده با پلیمر یا کریستالی هستند و به‌راحتی اعمال می‌شوند. این دسته از محصولات بدون درز، در برابر آب و هوا بوده و در چسباندن بتن‌های قدیمی و جدید خوب عمل می‌کنند.

عایق رطوبتی سیمانی برای مخازن ذخیرۀ آب، تأسیسات تصفیۀ آب، سدها و تونل‌ها، استخرها، زیرزمین و دیوارهای بیرونی ساختمان‌ها، چاله‌های آسانسور، سازه‌های پارکینگ، سیستم‌های مترو و راه‌آهن، بنادر و اسکله‌های بار، ایستگاه‌های پمپاژ و... مناسب است.

غشای عایق رطوبتی مایع
این محصول روکشی بر پایۀ مایع ساده و آماده است که یک غشای عایق الاستومری لاستیکی تشکیل می‌دهد و از سازه‌های ساختمان مانند سقف‌ها (مسطح، شیب‌دار یا گنبدی)، تراس‌ها و بالکن‌ها در برابر رکود آب محافظت می‌کند. برای اعمال آن می‌توانید از یک تفنگ اسپری یا اسپری بدون هوا استفاده کنید، که باعث صرفه‌جویی در زمان، پوشش کامل و خشک شدن سریع حتی در فصل زمستان می‌شود.

این پوشش را می‌توان روی اکثر مصالح سقفی مانند آسفالت، قیر، نمد و بتن اعمال کرد. 25 سال دوام داشته و 70 درصد ارزان‌تر از تعویض سقف در شرایط بازسازی‌شده است. اگر قصد دارید با مطمئن‌ترین و بهترین مرکز فروش انواع ایزوگام در کرج آشنا شوید، تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

ایزوگام کرج با روکش قیر/آسفالت
این محصول پوششی انعطاف‌پذیر از قیر (آسفالت یا قطران زغال‌سنگ) بوده و ماده‌ای سیاه و چسبنده است که برای پایه‌های بتنی بسیار ایدئال شناخته می‌شود. این یک مادۀ ضدّآب و پوشش محافظ عالی است که در سقف‌ها، زیرزمین، سازه‌های زیرزمینی، پل‌ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده بسیار ارزان بوده و مقاومت بالاتری را در برابر آسیب‌های مکانیکی از خود به نمایش می‌گذارد، همچنین کاربرد و اجرای آن ساده است.


عایق رطوبتی غشایی قیری
این ماده دارای دو نوع غشای مشعل و غشای خودچسب بوده و برای ضدّآب کردن سقف‌های کم‌شیب و آب‌بندی هرگونه ترک بسیار مناسب است. از مواد ضدّآب قیری ساخته شده و از کشیدگی 150 درصد و ضخامت 2-4 میلی‌متر برخوردار است.

ایزوگام خفاش آجری کوبا
این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های عایق رطوبتی است که در آن خمیرهای آجری به ضخامت 110 میلی‌متر روی ملات تازه قرار می‌گیرند و آسایش حرارتی سقف‌های تخت RCC را در مواجهه با نشت آب فراهم می‌کنند.

کلام پایانی
در نوشتۀ امروز به این پرسش پاسخ دادیم که کرج کجا ایزوگام بخریم و شما را با انواع ایزوگام کرج آشنا ساختیم. یکی از محبوب‌ترین و قابل‌اعتمادترین مراکز فروش انواع ایزوگام درجه‌یک و باکیفیت کرج، مجموعۀ اینترنتی بوم شش است که خدمات متنوعی را در زمینۀ خرید ایزوگام، استعلام قیمت روز ایزوگام و نصب و اجرای انواع عایق‌های رطوبتی به مخاطبان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید ایزوگام باکیفیت و نیز دریافت مشاورۀ اختصاصی در زمینۀ شناخت مناسب‌ترین ایزوگام برای سازۀ خود، با متخصصان این مجموعۀ باتجربه تماس حاصل فرمایید.
https://jahannews.com/vdcgtw97yak97u4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtw97yak97u4.rpra.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *