چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - 26 Jun 2024
 
۰

هفتمین شکست تیم ملی والیبال

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 883339
تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها نتیجه را به بلغارستان واگذار کرد.
هفتمین شکست تیم ملی والیبال
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری می‌شود.

تیم‌ ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این هفته در سالن همایش های غرب ژاپن در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

مردان والیبال ایران در ست اول و چهارم این دیدار با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این مسابقات را تجربه کنند.

موریس موتا پائز در ابتدای این مسابقه از ترکیب مرتضی شریفی، محمد ولی‌زاده، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی و آرمان صالحی استفاده کرد.

گروتودوروس امپامینوداس از یونان به عنوان داور اول و لوییس گراردو ماسیاس از مکزیک به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

مردان والیبال ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز ‌شنبه ۱۹ خرداد در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف ترکیه می‌رود.
https://jahannews.com/vdcbffbw9rhbwfp.uiur.html
jahannews.com/vdcbffbw9rhbwfp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *