جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - 28 Jun 2024
 
۰

حمله صبحگاهی سنگین حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 882863
رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز یکشنبه با اذعان به تشدید حملات حزب‌الله لبنان در جبهه شمال، از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی و شنیده شدن صدای چندین انفجار در این مناطق خبر دادند.
حمله سنگین حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن پیاپی آژیرهای هشدار در مناطق وسیعی از الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از جمله شهرک‌های متولا و کریات شمونا و بلندی‌های جولان خبر دادند.

برخی رسانه‌ها با اشاره به تشدید حملات حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی گزارش دادند که حزب‌الله استفاده از موشک‌های سنگین‌تر و دارای برد بیشتر را آغاز کرده و برد برخی از آنها به عکا رسیده است. تنها صبح امروز 4 بار آژیرهای هشدار در الجلیل و شمال و جنوب جولان به صدا درآمده‌اند. جنگ اصلی اکنون در جبهه شمال در جریان است.
 
صهیونیست‌ها اذعان دارند که هیچ تصوری از پیروزی در جبهه شمال ندارند و تصاویر منتشر شده از پایگاه گیپور و مقر تیپ ۷۶۹ که روز گذشته هدف حملات حزب‌الله قرار گرفت، وحشتناک و مایه خشم است.

لحظاتی پس از انتشار این اخبار، برخی منابع از شنیده شدن صدای چندین انفجار در جولان اشغالی و حمله پهپادی حزب‌الله به مناطقی در آن خبر دادند.


برخی منابع از انفجار یک پهپاد انتحاری در شهرک صهیونیست‌نشین کتسرین در جنوب جولان و بلند شدن دود غلیطی در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که 3 پهپاد حزب‌الله لبنان صبح امروز وارد حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی شدند و پدافند اسرائیل نتوانست هیچ‌یک از آنها را رهگیری کند و به نظر می‌رسد که پهپادها به هدف خود اصابت کرده‌اند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد که با یک اسکادران از پهپاد‌های تهاجمی به پایگاه یردن در جولان اشغالی حمله کرده است و و رادار گنبد آهنین مستقر در این پادگان و مکان‌های استقرار افسران و سربازان اسرائیلی را هدف قرار داده است. پهپادها با دقت بالا به اهداف خود اصابت کردند امری که منجر به انهدام رادار مذکور و کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی شد.
https://jahannews.com/vdcceiq412bq448.ala2.html
jahannews.com/vdcceiq412bq448.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *