جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۰
۴

فیلسوف ایرانشهر ایران‌ستیز از دنیا رفت

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 830634
وی در آخرین نظریه‌پردازی‌های خود شورش‌های مهر ۱۴۰۱ را «انقلاب ملی» خوانده و باعث تعجب اندیشمندان علوم انسانی شده بود.
فیلسوف ایرانشهر ایران‌ستیز از دنیا رفت
به گزارش جهان نيوز، سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده، که با سرطان دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد شب گذشته در سن ۷۷ سالگی، در بیمارستانی در لس‌آنجلس آمریکا درگذشت.

طباطبایی از حامیان دولت روحانی بود که در سال ۹۶ جایزه سال فارابی را از رییس‌جمهور وقت دریافت کرد! وی در آخرین نظریه‌پردازی‌های خود شورش‌های مهر ۱۴۰۱ را «انقلاب ملی» خوانده و باعث تعجب اندیشمندان علوم انسانی شده بود.

دخترش آرین طباطبایی، عضو ایرانی‌تبار تیم مذاکره کننده هسته‌ای آمریکا در وین و همکار ریچارد نفیو طراح تحریم های ایران بود!

پیشتر، جواد طباطبایی در مصاحبه با یک مجله فرانسوی قائل به نظریه مرگ اسلام بود، اما با این حال دولت روحانی از نظرات او استقبال کرده بود.

https://jahannews.com/vdcbfgbwarhbf0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbfgbwarhbf0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاالله همه اونهایی که آرزوی نابودی این نظام و انقلاب رو دارن نابود میشن و پرچم انقلاب مستضعفان به دست صاحب اصلی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه میرسه. به حق حضرت زینب سلام الله علیها
Iran, Islamic Republic of
او از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ مشغول تدریس در مؤسسه مطالعات سیاسی-اقتصادی «پرسش» بود. طباطبایی مدیر گروه فلسفه مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی نیز بود.
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
اگه دلار یه ملیون هم بشه قبوله