يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 30 Jun 2024
 
۱
۱۱

اردوغان: ما خواهان ادامه روابط با اسرائیل بدون توجه به نتایج انتخابات هستیم

پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 817707
رئیس‌جمهور ترکیه تمایل کشورش برای ادامه تقویت روابط خود با رژیم اسرائیل ابراز کرد و گفت که «ما خواهان ادامه روابط با اسرائیل هستیم، حال نتایج نهایی انتخابات اسرائیل هر چه که می‌خواهد، باشد».
اردوغان: ما خواهان ادامه روابط با اسرائیل هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رجب طیب اردوغان در گفت و‌گو با گروه شبکه‌های «آ هابر» تصریح کرد: « نتیجه انتخابات در اسرائیل هر چه باشد، ما می خواهیم به تقویت روابط خود با اسرائیل بر اساس احترام متقابل، حفظ منافع و بر اساس اصل برد-برد ادامه دهیم».

وی با اشاره به اینکه روابط آنکارا و تل آویو در دوره گذشته شاهد سطح بالایی از دیدارها بوده است، افزود: «ما تماس‌های فشرده‌ای با طرف اسرائیلی داشتیم و این ارتباطات در 17 آگوست که تصمیم رسمی برای عادی سازی کامل خود را گرفتیم، به اوج خود رسید».

اردوغان تصریح کرد: «ما بر اساس اصل احترام متقابل به همین منوال پیش می‌رویم، زیرا روابط و همکاری ما با اسرائیل برای کل منطقه مثبت خواهد بود».
این اظهارات رئیس جمهور ترکیه در حالی است که به باور بسیاری از کارشناسان، صهیونیست‌ها با درک  شرایط سیاسی و اقتصادی دولت ترکیه، درصدد هستند تا به شکلی موذیانه، از ظرفیت‌های ترکیه به نفع اهداف شوم منطقه ای خود بهره ببرند، لذا سفر هفته گذشته بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ترکیه در راستای تحقق این اهداف ارزیابی شده است.
روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی پس از سال‌ها توقف، طی ماه‌های گذشته و پس از سفر رئیس رژیم به ترکیه بهبود پیدا کرده است؛ به طوری که دو طرف سفرای یکدیگر را معرفی کرده‌اند.
 
https://jahannews.com/vdchvqn6q23nzqd.tft2.html
jahannews.com/vdchvqn6q23nzqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای اردوغان!،این یعنی تائید جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی!،هرکس عمل یک جنایتکار و قاتل را حتی با یک لبخند،تائید کند در جرمش شریک است!.
Iran, Islamic Republic of
اردوغان دارد در دامن شیطان قدم بر می‌دارد. نتیجه اش هم این اوضاع اقتصادی ترکیه است. هر کس با غیر خدا و شیطان ببندد همین وضعیت را خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
۳۰ سال پشت در اروپاییها بودید راتون ندادن حالا برای اسراییلی ها دم تکون بده
Iran, Islamic Republic of
خردوغان تو هم بالاخره باید گورتو گم کنی
Iran, Islamic Republic of
منافق ترین حکومت در جهان اسلام ترکیه است که بدتر از کفار در قران جزا باید داده شود و اشد مجازات منافقین حتمی است به اذن الهی و انشاالله بدست نیروهای حزب اللهی
Iran, Islamic Republic of
اردوغان منافق !!
پایدار
Iran, Islamic Republic of
مزدور ، بار بعد که بر علیه تو کودتا کردن سرو کله ات اینورها پیدا نشه و گر نه خودمون کتف بسته تحویل کودتاچیها میدیمت
Iran, Islamic Republic of
بی هویت ترین رییس جمهور جهان این اردوغانه
عبدالله
Russian Federation
یعنی در بین موجودات هستی منافق تر و خبیث تر از اردوغان هم پیدا میشه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نقشه ایشان جلب همکاری بین المللي اسراییلتدارک ایجاد دالان زنگزور در خاک ارمنستان است و پنهانی می خواهد با کمک علی اف مردم آذربایجان ما را تحریک کند که منافع خودشان تامین گردد.
!!
Iran, Islamic Republic of
اردوغان منافق نوکر صفت !!