سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
محمد هاشمی:

اصلاح طلبان شریک دولت روحانی هستند

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 566696
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نوع گرایش سیاسی رئیس‌جمهور در ۴ سال آینده گفت: انتظار ندارم روحانی کاملا به سمت یک طیف حرکت کند.
اصلاح طلبان شریک دولت روحانی هستند
به گزارش جهان نيوز، محمد هاشمی با اشاره به نسبت سیاسی دولت با اصلاح طلبان اظهار کرد: دولت با مشارکت اصلاح طلبان تشکیل شده است. اصلاح طلبان در دولت مسؤولیت دارند و همکاری می‌کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا روحانی در دولت سهم مناسبی به اصلاح طلبان داده است، گفت: با توجه به شرایط کشور و مجموعه محدودیت‌های روحانی در چینش کابینه، اصلاح طلبان سهم مناسبی از کابینه دارند. عضو سابق حزب کارگزاران با اشاره به چرایی انتقاد اصلاح طلبان از روحانی در هفته‌های اخیر اظهار کرد: این انتقاد‌ها تشکیلاتی نبوده، بلکه فردی بوده است. فردی ممکن است در جامعه اصلاح‌طلب یا اصولگرا باشد و اصلا وابستگی جناحی هم نداشته باشد و در عین حال نقدی را متوجه دولت کند. وی در همین باره تاکید کرد: این نقد می‌تواند مبتنی بر توقع شخصی باشد، اما این را نباید به حساب جریان و طیف گذاشت. این مسائل، فردی است و در جامعه ما وجود داشته و دارد. رئیس اسبق سازمان صداوسیما در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور در ۴ سال آینده بیشتر به سمت اصولگرایان چرخش خواهد داشت یا به سمت اصلاح طلبان، گفت: روحانی از نظر گرایش‌های فکری، بر اساس تعریف‌های رایج و طیفی، اصلاح‌طلب یا اصولگرا نیست.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *