سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

حمله تند یک اصلاح طلب به رئیس جمهوری

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 572436
یکی از افراطیون مدعی «رحم‌اجاره‌ای» بودن دولت تهدید کرد که اگر روحانی و تیم وی در حزب اعتدال و توسعه به اصلاح‌طلبان توجه نکند، حذف خواهند شد. ناصری مدعی شد روحانی متعلق به اصلاح‌طلبان است و نه
حمله تند یک اصلاح طلب به رئیس جمهوری
به گزارش جهان نيوز،‌ عبداله ناصری در کنار اصغرزاده از زمره اصلاح‌طلبانی است که دولت روحانی را «رحم‌اجاره‌ای» خوانده است. وی در روزنامه اعتماد نوشت: برخی تصور می‌کنند، ممکن است هزینه‌های سنگینی که اصلاح‌طلبان پرداخت کرده‌اند، این جریان را وادار به نوعی عقب‌نشینی سیاسی و اجتماعی کرده باشد و ائتلاف با اصولگرایان معتدل را هم از همین رو می‌دانند.

وی افزود: توجه کنید که این «گفتمان» اصلاح‌طلبی بوده که جریانی را به نام هواداران دولت یا اعتدالیون که یک «روش» است، کنار خود گذاشته است. اگر جریان اعتدالی و هواداران دولت که در حزب اعتدال و توسعه تجسم پیدا کرده‌اند و پشت سر آقای روحانی هستند، مصالح‌سنجی نکنند و منافع ملی را در نظر نگیرند، برای همیشه از تاریخ سیاسی ایران حذف خواهند شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *