پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
۲

واکنش طارمی به انتقاد برانکو

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 475016
سرمربی پرسپولیس به خاطر کارت زردی که طارمی در بازی فولاد گرفت، از او انتقاد کرده بود.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو در کارش جدی است و حتی لازم باشد از بهترین بازیکن فصل پرسپولیس هم، انتقاد می کند. بعد از کارت زردی بی موردی که طارمی در بازی پرسپولیس و فولاد گرفت، برانکو به انتقاد از او پرداخت. حالا طارمی در پاسخ به این سوال که آیا تو از قصد آن کارت را گرفتی، می گوید: «نه، به هيچ وجه! مگر مي‌شود دقيقه 9 بازي حساس من بيايم و الكي كارت بگيرم.» او درباره عصبانیت برانکو این جمله اش که گفته بود طارمی کار غیر حرفه ای کرد، می گوید: «برانكو بزرگ‌تر و سرمربي من است و هرچه بگويد درست است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفرین به این شاگرد خوب که احترام استاد را نگه می دارد. این اخلاق حرفه ای باعث پیشرفت می شود. آقای طارمی این روند را رها نکنی که در راه درستی قرار داری.
طالقانی
افرین و احسنت به بزرگ مرد فوتبال که هم با شخصیت است و هم فنی .از اصحاب رسانه خواهش داریم بخاطر تیتر این گل پسر را به حاشیه نکشانند و از دوستان این عزیز خواهشمند است رهنمایی کنید تا بدام حاشیه و نارفیقان نیافتد