شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
پرسپولیسی‌ها واقعا تیم جنگنده‌ای هستند

خط هافبک استقلال باید تقویت شود

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 463821
جواد زرینچه مربی فصل گذشته استقلال که با دیدن بازیهای این فصل آبی پوشان به قهرمانی این تیم امیدوار شده است اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند با جذب یک بازیکن طراح و پوشش نقاط ضعف خود مدعی قهرمانی این فصل باشد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو ، جواد زرینچه گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوب وجنگنده ای است آنها اگر همینطور ادامه دهند قطعا یکی از مدعیان قهرمانی هستند.
 
جواد زرینچه مربی فصل گذشته استقلال که با دیدن بازیهای این فصل آبی پوشان به قهرمانی این تیم امیدوار شده است اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند با جذب یک بازیکن طراح و پوشش نقاط ضعف خود مدعی قهرمانی این فصل باشد. زرینچه همچنین  با تمجید از بازیهای پرسپولیس این تیم را با بازیکنان جوانی که دارد یکی از مدعیان درجه یک قهرمانی می داند، اما خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو مصاحبه ای را با مربی فصل گذشته استقلال انجام داده است که متن آن به شرح ذیل است:
 
 
1.نتایج استقلال به طور کلی در نیم فصل اول راضی کننده بود یاخیر؟
 
 
نتایج استقلال در نیم فصل اول راضی کننده بود آبی پوشان با بازیهای خوبی که انجام دادند توانسته اند تا بدین جای کار شرایط خوبی را در جدول به وجود آورند، من فکرمی کنم مجموعه استقلال و به خصوص هواداران این تیم تا این جای کار از نتایج تیم راضی باشند، امیدوارم باحمایت مسئولین مشکلاتی که وجود دارد حل شود تا نیم فصل دوم هم آبی پوشان بتوانند بازیهای خوبی از خودبه نمایش بگذارند و دل هواداران را شاد کنند.
 
 
2.  به نظرشما تیم استقلال با همین پتانسیل می تواند قهرمان لیگ شود؟
 
 
جوانان خوبی امسال در تیم وجود دارند و این جوانان انگیزه های زیادی دارند که خودشان رانشان دهند، همین باعث انگیزه درتیم می شود که در نهایت به سود استقلال است و می تواند در ادامه راه  باعث کمک به آبی پوشان شود و حتی قهرمان هم شوند.
 
 
3. استقلال در فصل نقل وانتقالات در کدام نقاط باید بازیکن جذب کند؟
 
 
کادر فنی باید قطعا بازیکنانی جذب کنند که بتواند در روزهای حساس لیگ جایگزین های خوبی برای بازیکنانی  مانند ابراهیمی و روزبه چشمی باشند چون خط هافبک استقلال باید تقویت شود. آبی پوشان قطعا باید یک هافبک طراح به تیم اضافه کنندتابتوانند بهتر کار کنند.
 
 
4.سوال آخر، این روزها پرسپولیس هم بازیهای خوبی به نمایش گذاشته است خیلی های اعتقاد دارند که این تیم می تواند قهرمان شود نظر شما چیست؟
 
 
پرسپولیس تیم بسیار خوب وجنگنده ای است از بازیکنان جوانی هم استفاده می کند، آنها بسیار باطرح وبرنامه کار می کنند پرسپولیس اگر همینطور ادامه دهد قطعا یکی از مدعیان قهرمانی است بازیکنان این تیم امسال واقعا با انگیزه کار می کنند آنها طوری بازی می کنند که می خواهند دل هوادارانشان را شاد کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *