چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰

عمران‌زاده پيشنهادي از پرسپوليس ندارد

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 221511
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال پيشنهاد پرسپوليس به مدافع اين تيم را رد کرد.
   محمد سررشته‌داري در مورد خبر مذاکره عمران زاده با پرسپوليس و دريافت چک از اين باشگاه اظهار داشت: از رسانه هاي محترم خواهش مي کنيم در شرايط کنوني که استقلال نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا است و بازي هاي حساسي داريم به گونه اي رفتار نکنند که مجبور به پيگيري حقوقي شويم.

وي افزود: همه رسانه ها دوستان ما هستند و حنيف عمران زاده از ديد باشگاه و هواداران اين قدر باتعصب بوده که از او به عنوان يکي از نمادهاي تعصب تيم نام برده مي شود و تعداد بخيه هاي او در صورتش مشخص است.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال تاکيد کرد: با حنيف صحبت کردم و او گفت فقط يک چک دارد و آن هم چک باشگاه استقلال است. او گفت نه پيشنهادي دارد و نه چنين پيشنهادهايي را مي پذيرد و تمرکزش روي بازي است و واقعا براي رسانه اي که چنين خبري را منتشر کرده متاسف است. او گفت اولويت اول و آخرش استقلال است.

سررشته‌داري تصريح کرد: برخي رسانه ها رويه اي را در پيش گرفته اند و مي خواهند تمرکز استقلال را بهم بريزند. چندين بار به نماينده و مسئولان اين رسانه صحبت کرده بوديم اما توجهي به تذکرات ما ندارند. من بار ديگر با مسئولان اين رسانه صحبت مي کنم و مي گويم اگر قرار باشد به اين رويه ادامه دهند به اختلاف شديدي مي خوريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *