شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳

بوسه هنیه بر دستان قرضاوی+عکس

اعطای تابعیت فلسطینی به حامی تروریست‌ها
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب: 285818
نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دیدار با رئیس اتحادیه علمای مسلمان جهان به وی تابعیت فلسطینی داد و بر دستان وی بوسه زد.
بوسه هنیه بر دستان قرضاوی+عکس
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری معا نوشت:

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین به شیخ یوسف القرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان جهان تابعیت فلسطین و گذرنامه دیپلماتیک اعطا کرد. این اقدام در پی سفر قرضاوی به غزه صورت گرفت.

قرضاوی امروز در سفر به غزه با مقامات دولت منتخب فلسطین دیدار کرد. هنیه در دیدار خود با قرضاوی ضمن قدردانی از حمایت های وی از فلسطین دست قرضاوی را بوسید.


رئیس اتحادیه علمای مسلمان جهان نیز اعلام کرد که فلسطین علیرغم تمامی تلاش ها برای از بین بردن قضیه فلسطین، عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و پیروز خواهد شد. این اقدامات در حالی صورت می گیرد که قرضاوی اخیرا در خطبه هایی حمایت خود را از ارسال سلاح برای تروریست های سوری اعلام و از آمریکا به خاطر کمک به سلفی های تکفیری قدردانی کرده بود.

این عکس العمل هنیه، در حالی صورت گرفت که گروه های مختلف فلسطینی هیچ نماینده ای از طرف خود برای حضور در مراسم استقبال از قرضاوی نفرستاند

نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی به روزنامه فلسطینی الایام خبر دادند به دلیل موضع گیری های افراطی و نیز فتواهای جنجالی قرضاوی حاضر نیستند در مراسم استقبال از وی در غزه شرکت کنند.

جنبش های فتح ، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، حزب ملت، جبهه مبارزه (نضال) فلسطینی در کنار حزب فدا مخالفت قاطع خود را با سفر قرضاوی به نوار غزه اعلام و مراسم استقبال از وی را تحریم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *