چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۲۶
۲۰

تفاوت بوسه‌های دو رهبر عربی +عکس

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 285819
تا کنون دو رهبر عربی، دست دو عالم را بوسیده‌اند که تصویر یکی از این بوسه‌ها به تازگی منتشر شد.
تفاوت بوسه‌های دو رهبر عربی +عکس
به گزارش جهان، شبکه های رسانه ای از غزه خبر دادند که دیروز اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دیدار با یوسف قرضای، رهبر معنوی تروریست‌های سوری، به وی تابعیت فلسطینی داد و بر دستان وی بوسه زد.

این عکس العمل هنیه، در حالی صورت گرفت که گروه های مختلف فلسطینی نظیر جنبش های فتح، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، حزب ملت، جبهه مبارزه (نضال) فلسطینی در کنار حزب فدا مخالفت قاطع خود را با سفر قرضاوی به نوار غزه اعلام و مراسم استقبال از وی را تحریم کردند.

یوسف قرضاوی که به دلیل سخنان اختلاف برانگیز مذهبی‌اش در میان اعراب به «شیخ فتنه گر» مشهور است تا کنون فتواهای عجیبی چون «قتل عام مردم سوریه»، «فتوای قتل نوری المالکی»، «حلال بودن نوشیدن جرعه‌ای مشروبات الکلی»و «نفرین ایرانی‌ها در حج» را صادر کرده است.

وی اخیرا در خطبه های نمازجمعه اش در دوحه قطر، با بیان اینکه چرا آمریکا کاری را که در لیبی کرد در سوریه نمی کند گفت: وظیفه امریکاست تا از مردم سوریه دفاع کند و به مردانگی و برای خدا در مقابل آنان ايستادگی کند.

قرضاوی در ادامه با اشاره به نگرانی آمریکا در مورد حمله تروریست های سوری در صورتی فتح سوریه به اسرائیل با این جمله استفهامی که «از کجا به این سخن رسیده اید؟»، به آمریکایی ها اطمینان داد که حمله از به اسرائیل صورت نخواهد گرفت.



بوسه بر دستان عالم متحد آمریکا و منادی اختلاف و خون‌ریزی میان مسلمانان


اما بوسه دیگر متعلق به سید حسن نصر الله است که در دو موقعیت متفاوت بر دستان رهبر معظم انقلاب نشست. یکی در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در تهران و در مقابل چشمان سران کشورهای اسلامی و دیگری در دیداری اختصاصی با ایشان.

حضرت آیت الله خامنه ای، همواره در جهان اسلام به عنوان منادی وحدت میان مسلمانان و مذاهب اسلامی شناخته شده و همگان را به پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی دعوت نموده اند.




بوسه بر دستان عالم منادی وحدت میان مذاهب اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام


ایشان در سخنان چند روز قبل خود، با اشاره به حادثه تلخ و غم انگیز تخریب قبر صحابی جلیل القدر، حجر بن عدی و اهانت به پیكر آن شخصیت بزرگوار و آشكار شدن دست های پنهان دشمنان در این گونه اقدامات، گفتند: سازمانها و شخصیت های بین المللی و سیاسیونی كه در مقابل تخریب یك اثر باستانی عزا می گیرند، در قبال این اهانت آشكار سكوت كرده اند.

ایشان ضمن دعوت از مسلمانان اعم شیعه و سنی برای محکومیت این جسارت بزرگ، تأكید كردند: خداوند در كمینگاه است و قطعاً مكر الهی بر مكر دشمنان غالب خواهد شد و جریانی را كه در صدد سنگ اندازی در راه اتحاد و پیشرفت امت اسلامی است، متوقف خواهد كرد.

اکنون باید از اسماعیل هنیه پرسید که با چه استدلالی بر دستان کسی بوسه می زند که آمریکا، نماد کفر جهانی را دعوت به ریختن خون مسلمانان در سوریه می کند؟
https://jahannews.com/vdca6mnuo49naa1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6mnuo49naa1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانیال
هنیه و خالد مشعل، امید مردم فلسطین به حماس را نابود خواهند کرد
هنیه که خیلی شوته
عرفان
ما رو باش تا دیروز فکر می کردیم اسماعیل هنیه ضد اسراییلی و ضد آمریکاییه. نگو یه خائن به کشورش و مسلموناس.
ولی حق همیشه پیروزه و سید حسن نصر الله یکی از نمادهای حقه. خدا حفظش کنه. الهی آمین.
نهایتــــــــ قدر نشناسی
از خائنين به فلسطين بيشتر از اين انتظار نيست
United States
اینم از اسماعیل هنیه
رامین
از قدیم گفته اند : «« خلایق هرچه لایق »»
United States
هنیه به ارمان فلسطین خیانت کرد
آدمی که نمک بخورد و نمک دان بشکند
مرد است؟
این همه سوریه به این ها کمک کرد
چه بد مردمی هستند این ها
واقعا كه!!!!!
این ها اگر بخار داشتن بعد از 60 سال جنگیدن یه وجب از فلسطین و ازاد میکردند .
ولی حزب الله بعد فقط چند سال لبنان رو ازاد کرد
هدایت
واقعا متأسفم برای فلسطینی های مظلوم از این چنین رهبران، خدا به مانند سید حسن نصرالله را به آنها عطا کند تا پیروز و سربلند گردند.خدا بر طول عمر با عزت مقام معظم رهبری بیفزاید.
واقعا متاسفم.
بابا توروخدا این یارو هنیه رو با سید بزرگوار ما سید حسن نصرالله مقایسه نکنید
آی بدم میاد از این هنیه
آی....
سید علی استناد
متاسفم برای ایشون. واقعا بی چشم و روئه این همه ایران کمک کرد به این تشکیلات اونوقت بوسه بر دست دشمنان ایران و تشیع میزنه
سینا
خداوند در وصف روز قیامت می فرماید: «یوم ندعوا کل اناس بامامهم ؛ بیادآور روزی که هر قومی را با رهبرشان دعوت کنیم » (اسرا،آیه71)
این مسئله حکایت از عدم بصیرت رهبران حماس داره. امیدوارم هرچه زودتر از بند تعصب جاهلانه خودشون را نجات بدهند وگرنه افراد بصیر و فهیم در فلسطین کم نیستند که جایشان را خواهند گرفت. دنیا به سمت روشنی و حقیقت پیش میره و هرکس خلافش شنا کنه جا میمونه. این اشتباه حماس خیلی زود برای خودش و مردم فلسطین هزینه ساز خواهد شد.
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
Europe
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت اززمین تاآسمان است
مریم فاضلی
با سلام ان‌شاءلله یادمان بماند و این مردک را تحویل نگیریم. و رفتارش را به یادش آوریم شاید فکر نمی کرده که این رفتارش به ایران و سایر کشورها منعکس می شود. خدا ریشه هر چه منافق را بکند. که از صدر اسلام باعث دردسر بوده اند. و خدا به رهبر عزیز و سید حسن نصرالله سربلندی و عافیت عطا بفرماید. و ایشان را از سربازان دائمی امام زمان (عج) قرار دهد.
افرادی چون هنیه هم از آخور می خورند و هم از توبره! برای گرفتن پول از ایران ادعای مقاومت و فلسطینی بودن می کنند و برای گرفتن پول از قطر دست شیخ قاتل را می بوسند! اف بر این مرام.