سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ناکامی حمله تروریست‌های داعش به بیجی

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 414238
هلاکت ۲۵ عضو گروه تروریستی داعش و ناکام ماندن حمله اعضای این گروه به منطقه استراتژیک بیجی در شهر تکریت از تازه‌ترین اخبار امنیتی عراق به شمار می‌رود.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از سومریه نیوز نوشت: وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای از هلاکت ۲۵ عضو داعش و خنثی‌سازی بیش از ۱۰ بمب طی عملیات نظامیان ارتش در منطقه «البوذیاب» در استان الانبار خبر داد.

نظامیان ارتش عراق همچنین حمله تروریست‌های داعش به منطقه استراتژیک بیجی در تکریت واقع در استان صلاح‌الدین را برای چندمین بار طی ماه‌های گذشته ناکام گذاشته و هفت عضو این گروه را به هلاکت رساندند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، ۱۳ تروریست داعش نیز طی عملیات ارتش در در مناطق «الطین»، «المزرعه» و «الصینیه» از پای درآمدند.

پایگاه العهد نیز با اشاره به پیشروی‌های ارتش عراق در مقابله با تروریست‌های داعش گزارش داد: جنگنده‌های ارتش عراق مواضع داعش در مناطق عانه و القائم واقع در غرب استان الانبار را طی چند نوبت بمباران کردند.

در همین ارتباط فرمانده عملیات بغداد از کشف و خنثی‌سازی ۳۹ بمب کارگذاشته شده در منطقه «الکرمه» توسط نیروهای ویژه عراقی خبر داد.

پایگاه «بغداد نیوز» گزارش داد: در حمله انتحاری شب گذشته به یک پایگاه ارتش در منطقه طارمیه واقع در شمال بغداد، ۷ نظامی کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *