يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 879432
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.
اعتصاب غذای معترضان در دانشگاه پرینستون آمریکا
به گزارش جهان نيوز، دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با صدها هزار فلسطینی در نوار غزه، اعتصاب غذا را آغاز کردند درحالیکه جنبش اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و دیگر نقاط جهان ادامه دارد.

نزدیک به سه هفته از شروع جنبش اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر آمریکا می‌گذرد و گستره آن به تدریج بیشتر می‌شود. آنها خواهان قطع روابط دانشگاه‌های محل تحصیل خود با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید دارند که آتش بس فوری در غزه باید برقرار شود.

دانشگاه هاروارد روز دوشنبه معترضان را تهدید کرد: کسانی که در اردوگاه طرفداران فلسطینی در محوطه دانشگاه شرکت داشتند با "مرخصی اجباری" مواجه می‌شوند و ممکن است نتوانند در امتحان شرکت کنند.

همچنین امروز پلیس آمریکا محوطه دانشگاه سن دیگو را از معترضان حامی فلسطین خالی کرد و این مرکز آموزشی اعلام کرد که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در دیگر نقاط دنیا نیز دانشجویان به این جنبش پیوستند. طبق اعلام پلیس ایتالیا، حدود 100 دانشجو نزدیک به 30 چادر را در میدان اسکاراویلی در دانشگاه بولونیا برپا کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcaeonau49n0y1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeonau49n0y1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *