شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

معاون قرضاوی: نبرد با داعش حرام است !

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 406505
نائب رئیس مرکز موسوم به اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد گروه داعش ، گروهی غیرجائز است که همه اقدامات آن حرام است و هیچ ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد؛ بنابراین نبرد با آن حرام است.
به گزارش جهان به نقل از العالم ، " احمد الریسونی " گفت: عناصر وابسته به داعش ، به نفع شیطان می جنگند.

این اتحادیه وابسته به جنبش توحید و اصلاح – شاخه ارشادی حزب عدالت و توسعه – است و "یوسف قرضاوی" مفتی مصری - قطری ریاست آن را برعهده دارد.

الریسونی گفت که افسران و سربازان مغربی که در کنار کشورهای هم پیمان ضد گروه داعش می جنگند، برای امارات نبرد می کنند و امارات به خاطر آمریکا می جنگد و آمریکا برای اسرائیل و درنهایت اسرائیل با هدف خصومت و دشمنی می جنگد.

الریسونی خاطرنشان کرد: نبرد ضد داعش ، نبردی حرام است و جنگی که اکنون علیه آنان صورت می گیرد ، حرام در حرام است ، و ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد ، بلکه اسلام و مسلمانان قربانی این جنگ هستند.

وی در پاسخ به اینکه چرا از اظهار نظر درباره سوزانده شدن معاذ الکساسبه خلبان اردنی به دست داعش امتناع کرده است، گفت: گفتن اینکه سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش جایز نیست در واقع مثل این است که دیگر کارها و اعمالشان جایز است و یا چیز جایزی در آن وجود دارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خودش فهمیده چی گفته ؟!!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
جنگیدن با کسانی که تمام اعمالشان حرام است باید واجب باشد نه حرام!!!!!!!!!!!!!!!حرف این مفتی حرف مفت است البته مفتی این حرف را نزده کلی پول گرفته !!