شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۶

اولین سخنان مرتضوی پس از آزادی

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 270560
اینجانب خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند.
سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی ظهر چهارشنبه در محل کار خود حاضر شد.
 
به گزارش جهان، سعید مرتضوی در جمع اعضای هیئت‌ مدیره، معاونین و مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: متأسفانه در روزهای گذشته بخشی از انرژی مدیران سازمان در بحث استیضاح گرفته شده و با توجه به اینکه این سازمان باید در مدت باقی‌مانده از سال به صورت ویژه به امور بیمه‌شدگان بپردازد تا پرداخت حقوق و مستمری‌ها با مشکل مواجه نشود از همه مسئولان سازمان می‌خواهم که با تلاش مضاعف در این راه خانواده تأمین‌اجتماعی را شاد و همانند گذشته مشکلات را حل کنند.
 
وی گفت: اینجانب خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظاهرا تو این مملکت همه سرباز ولایتند غیر از ما !
ببخشید، شما؟؟؟
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی که به قوانین این کشور حتی چراغ قرمز عابر پیاده توجه ندارد، دورترین فرد از آرمانهای رهبری است، چه برسد که خود را سرباز ولایت هم بداند!!!!!

مقدار زیادی از این دعواهای چند روزه به خاطر عدم کف نفس شماست، آقای مرتضوی!!!!!!
United States
چه ادعاي كاذبي اين همه خطا اسمش تخطي از ولايت است نه اطاعت
بنده خدا
United States
آقای مرتضوی:سرباز ولایت تشنه ی خدمت است نه...