يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۹
۶

عمار واقعی فتنه 88 هاشمی بود/ کاری کنیم علیه دولت حرف بزند!

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 268391
همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم،‌ فعالیت شخصیت های سیاسی بویژه آقای هاشمی رفسنجانی هم ابعاد گسترده تری به خود گرفته است.
عمار واقعی فتنه 88 هاشمی بود/ کاری کنیم علیه دولت حرف بزند!
به گزارش جهان، اخیرا کتابی با عنوان "صراحت" در 700 صفحه برای دریافت مجوز به ارشاد ارسال شده است.

این کتاب در صدد است اثبات نماید هاشمی در فتنه 88 بهترین تصمیم را گرفته و او درک بهتری از مسوولان نظام داشته و همه حوادث سال 88 را پیش بینی کرده بود.

همچنین، مشرق نوشت: سایت هاشمی رفسنجانی اخیرا مخالفان وی را در سه گروه 1- انتقادیون 2- انتقامیون و 3- انحرافیون تقسیم بندی کرده است.

اطرافیان هاشمی از تدارک برنامه های گسترده وی برای دیدار با اقشار مختلف از دهه فجر و اتخاذ مواضع انتخاباتی خبر می دهند.

هاشمی رفسنجانی در دیدار برخی دیپلمات های سابق هم گفته است که خاتمی در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

وی دستیابی اصلاح طلبان به اجماع را بسیار بعید دانسته و تاکید کرده تنها مکانیزمی که می تواند تا حدودی به آنها کمک کند چیزی شبیه ائتلاف 1+2 اصولگرایان است.

در عین حال، حلقه انحرافی هم بار دیگر به دنبال بهره برداری انتخاباتی از دیدگاه منفی مردم نسبت به هاشمی است به طوری که در جلسه این حلقه مطرح شده که ما باید هاشمی را وادار به ورود در صحنه انتخابات نماییم. او هنوز ضربه آخر را نخورده است.

به تصور آنان، هاشمی در انتخابات گذشته زخمی شد اما کار او تمام نشده است. او را باید وادار کنیم علیه دولت حرف بزند. در چند ماه آینده فضا مانند عملیات کربلای پنج خواهد شد که از زمین و آسمان گلوله خواهد بارید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه عماری که ایشان اصلا اعتقادی به فتنه نداشت بلکه برعکس آن راقبول داشت
علي
باهمه تلاشي كه ميكنندنميدانم چراهيچكس ازچپ وراست و حزب اللهي و سكولار و ضدانقلاب داخلي و خارجي و.....ازهاشمي خوششان نمياد و از او فقط به عنوان ابزار استفاده ميكنند. مگر باز هم حزب اللهي‌ها او را در جمع خود بپذيرند به شرطي كه توبه كند.
بنده خدا
United States
آیت الله هاشمی از ذخایر انقلاب هستند.کمی انصاف...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زبیر بود نه عمار
درود بر ايشان
این حدیث ازمعصوم علیه السلام واردشد:من حفربئرالاخیه وقع فیها
هرکس چاهی درست کردتابرادرش رادرآن بیندازدخودش درآن چاه خواهدافتاد