شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۰
۱۹

تماس احمدی‌نژاد با هاشمی/ به یک شرط نامزد می‌شوم

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 279745
محمود احمدی نژاد به هاشمی رفسنجانی تبریک گفت.
تماس احمدی‌نژاد با هاشمی/ به یک شرط نامزد می‌شوم
به گزارش جهان، برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند: "آقای احمدی نژاد در تماس تلفنی با هاشمی رفسنجانی تحویل سال جدید را به وی تبریک گفته و برای او سال خوبی آرزو کرده است."

این خبر در حالی منتشر شده است که همچنان احتمال نامزدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است.

آنچنان که مشرق نوشته،قرار بود در روزهای اخیر سران اصلاحات ضمن دیداری نوروزی با هاشمی رفسنجانی ، از وی برای کاندیداتوری هم دعوت به عمل آورند که به دلیل تعویق سفر خاتمی از اردکان به تهران، این دیدار به زمان دیگری موکول شده است.

موسوی خوئینی ها به شدت مخالف دعوت از هاشمی رفسنجانی است و او را ابزار نظام برای بر هم زدن بازی انتخاباتی اصلاح طلبان می داند.

هاشمی رفسنجانی در دیدارهای اخیر خود با چهره های سیاسی گفته است: "به احتمال 90 درصد در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهم شد مگر آنکه یک مطالبه عمومی در کشور شکل گرفته و بنده احساس تکلیف نمایم. هاشمی در ضمن تاکید کرده وظیفه خود را در این دوره مهیا کردن شرایط برای ورود کاندیداها به صحنه رقابت سیاسی می داند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هاشمی : کاندیدا نخواهم شد مگر آنکه یک مطالبه عمومی در کشور شکل گرفته و بنده احساس تکلیف نمایم .
جواب 1 -زمان فرش قرمز پهن کردن ملت برای برخیها خیلی وقت است که تمام شده است .
2 -وقتی شما در سال 84 در فیلم تبلیغاتی خود که از تلویزیون پخش شد یک فضای وحشتناک جنگی که سربازان آمریکا در حال جنایت هستند را نشان دادید تا مطالبه عمومی به نفع شما در کشور شکل گیرد ولی موثر نشد الآن که یال و کوپال آمریکا ریخته است با تهدیدات اقتصادی آمریکا و امثال آن مطالبه عمومی به نفع شما در کشور شکل نخواهد گرفت سه ماه زمان می طلبد که صدق این گفته ها معلوم شود .
هادی
آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده نظام قابل احترامند لطفا در بیان الفاظ بیشتر دقت کنید چون با این حرف ها شخصیت خودتون را نشان میدهید نه شخصیت آقای رفسنجانی را
آقا هادی کاش موردی که توهین محسوب میشود را دقیقا مشخص میکردید تا بتوان دقیقتر در مورد صحبتهای شما قضاوت کرد من فقط انتقاد خودم را به عملکرد و سخنان بعضی افراد بازگو کردم .
لطفا درمورد چیزیکه ازش اطلاع ندارید صحبت نکنید
ali shemirani
بالاخره احمدي نژاد استاندار و فرماندار هاشمي بوده و .....
تمام اون بگم بگم ها حربه انتخاباتي بود
حسینی
سلام
تیتر خبر را طوری نوشتید که ادم احساس میکنه احمدی نژاد از هاشمی دعوت کرده کاندید بشه و هاشمی گفته فقط به یک شرط میام...
دکتر طالقانی
اصلاح طلبان و کلاً اپوزیسیون، در موضوع کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی به اجماع رسیده اند و خود او هم کاملاً مصمم است و کمترین تردیدی ندارد. لذا او کاندیدای قطعی آنان خواهد بود و این حرفها و ناز کردنها، تاکتیکهای انتخاباتی است. تأکید بر مطالبه عمومی، در واقع فراخوانی است از همه دگراندیشان که موجی راه انداخته و یک صدا، ورود هاشمی را مطالبه کنند تا این گونه وانمود شود که حضرت ایشان، مثلاً در پاسخ به یک جنبش اجتماعی، قبول کاندیداتوری کرده اند.
احتملا به احتمال 90% شرکت خواهند کرد
سعید
نه آقای هاشمی و نه آقای خاتمی در انتخابات شرکت می کنند و لذا نفر سومی هست
به احتمال 99 درصد شرکت می کند
بانو-
امیداورم که رئیس جمهور بعدی آقای هاشمی باشند چون تنها ایشان هستند که می توانند شرایط رو تغییر بدهند و اوضاع رو سر و سامان بدهند
دیدیم که هاشمی بهترازاحمدی نژادکشوررااداره کرد
اداره که کرد ولی به نفع کی ؟!
حسینی
Russian Federation
هاشمی جان خیلی خوش خیالی.
بابا احمدی نژاد خوب یا بد اما کار هایی کرده که کسی جرأت رئیس جمهور شدن را نداره کی میتونه 24 ساعت شبانه روز کار کنه و خسته نشه هاشمی که بنده خدا پیر شده نمیتونه. خاتمی که فقط میتونه به آرایش صورتش برسه وقت سفر استانی پیدا نمیکنه. بقیه هم که تجربه ندارن.
بابا این کار مرد جیگر دار میخواد
اینایی که میگن هاشمی بهتر از احمدی اداره کرده احتمالا تورم پنجاه در صد و شورش اقتصادی و ایجاد گروههای ضد ارزشی رو فراموش کردن!.
غلام
مطمئن باشید هاشمی خطر نمی کند اگر او یک بار دیگر شکست بخورد باید با همه ....خداحافظی کند
محمد
بنظرمن هرسه رئیس جمهور زمان مقام معظم رهبری نتوانستند محبوبیت اول دوره ی خودراتاپایان حفظ کنند البته این تا حدی طبیعی است امامتاسفانه هرسه نفردرپایان دوره ی خود از مردم فاصله گرفتند بگونه ای که مردم منتظر پایان دوره ی انهابودند
شایدنسل 1و2 با هاشمی موافق باشدامانسل سوم زیاددل خوشی ازایشان ندارد وجولان دادن وابستگان هاشمی رادرخیابان ها درسال 88از یادنخواهدبرد.اقای هاشمی که نمی تواند فرزندان خود را کنترل کند چگونه می خواهدکشوررا کنترل کندشایدهم نخواسته است جلوی فرزندان خودرا بگیرد.به هرحال ماباید به نظرهم احترام بگذاریم وبه نظرمن نه هاشمی نه احمدی نژادنمی توانندنمره ی خوبی از مردم بگیرندخاتمی هم که رفوزه است
مختصر و مفید و واقع بینانه بود آقا محمد.