جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
توسط وزیر نیرو

«جايزه ملي مديريت انرژی» رونمایی شد

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 377362
در آیین افتتاحیه دهمین همایش بین المللی انرژی، توسط مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو، از طرح معرفی «جايزه ملي مديريت انرژی» رونمایی گردید.
«جايزه ملي مديريت انرژی» رونمایی شد
به گزارش جهان، مالک شریعتی نیاسر نماینده "سازمان مدیریت صنعتی" در این آیین رونمایی به خبرنگار ما گفت: این طرح به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌هاي كلي اصلاح الگوي مصرف و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی معظم له و همسو با قانون "اصلاح الگوي مصرف انرژي" مصوب مجلس شورای اسلامی و در جهت نیل به اهداف مندرج درقانون برنامه پنجم توسعه طراحی شده است.

این کارشناس ارشد انرژی افزود: "سازمان بهره‌وري انرژي ايران" به نمایندگی از "وزارت نیرو"، "شركت بهينه‌سازي مصرف سوخت" به نمایندگی از "وزارت نفت"، "ستاد بهينه‌سازي انرژي و محيط زيست" به نمایندگی از "معاونت علمي‌و فناوري رئیس جمهور"، و "سازمان مديريت صنعتي" به نمایندگی از "وزارت صنعت معدن و تجارت" اقدام به طراحی و تدوین نظام «جايزه ملي مديريت انرژی» نموده اند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000377/nf00377362-1.jpg

شریعتی در پایان تاکید کرد: «جايزه ملي مديريت انرژی»، به منظور تشویق بخشهای مختلف پژوهشی و صنعتی و ایجاد انگیزه در آنها برای استفاده بهینه از انرژی برای نخستین بار در کشور طراحی شده و تا پایان سال جاری اجرايي خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *