يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳

تمدیدمهلت ثبت‌نام درجایزه ملی مدیریت انرژی

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 403099
مهلت ثبت نام در نخستین دوره برگزاری این طرح ملی تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۳ تمدید شد.
تمدیدمهلت ثبت‌نام درجایزه ملی مدیریت انرژی
به گزارش جهان به نقل از دبیرخانه اجرایی "جایزه ملی مدیریت انرژی" و با تصمیم کمیته راهبری جایزه، مهلت ثبت نام در نخستین دوره برگزاری این طرح ملی تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۳ تمدید شد و صنایع انرژی بر می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی جایزه به نشانی iran-ema.imi.ir و تماس با شماره ۲۲۶۵۱۷۹۶ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آن اقدام نمایند.

این گزارش می افزاید جایزه ملی مدیریت انرژی همراستا با "سياست‌هاي کلي اصلاح الگوي مصرف" و "سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي" ابلاغی رهبر حکيم انقلاب اسلامي و "قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي" مصوب مجلس محترم شوراي اسلامي و به منظور ترويج استانداردهاي سيستم مديريت انرژي و معيارهاي مصرف بهينه انرژي و ايجاد انگيزه تشویقی براي صنايع جهت اعمال و ارتقاي مديريت انرژي طراحی و اجرا خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که "سازمان مديريت صنعتي"، "سازمان بهره‌وري انرژي ايران"، "شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت"، "ستاد بهينه سازي انرژي و محيط زيست ریاست جمهوری" و "سازمان ملی استاندارد ایران"، برگزارکننده این جایزه هستند و وزير محترم نيرو، اين طرح ملي را در شهريورماه امسال و در دهمین همايش بين المللي انرژي رونمايي نمود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000403/nf00403099-1.jpg

از نقاط قوت مدل علمی جايزه آن است كه مواد ۱۱و ۲۴ قانون اصلاح الگوي مصرف انرژی را به‌طور همزمان مورد توجه قرار مي‌دهد. لذا صنایع انرژی‌بر با حضور در این طرح ملی، ضمن تلاش برای به دست آوردن رتبه های برتر در فرآيند جايزه و استفاده از مشوقهای قانونی مختص به جایزه، ارزیابی جامعی نيز از وضعیت واحد تولیدی خود در زمینه های فنی و سیستمی انرژی و نیز جايگاه خود در مقایسه با دیگر شركت‌های فعال بدست مي آورند كه مي تواند براي تقویت برنامه های توسعه ای آنها مورد استفاده قرار گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *