يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی:

برترین‌ها در مدیریت انرژی معرفی می‌شوند

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 438093
دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی کشور گفت: دوشنبه ۲۶ مرداد، برترین شرکتها و صنایع کشور در مدیریت و مصرف بهینه انرژی معرفی خواهند شد.
برترین‌ها در مدیریت انرژی معرفی می‌شوند
به گزارش جهان، مالک شریعتی نیاسر دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی کشور به تسنیم گفت: سازمان مدیریت صنعتی با همکاری و حمایت نهادهای اصلی سیاستگذاری و نظارت کشور در امر انرژی شامل ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، سازمان بهره وری انرژی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران برای نخستین بار نظام "جایزه ملی مدیریت انرژی" را طراحی و اجرا نموده است.
 
شریعتی در ادامه اظهار داشت: همایش پایانی «نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی» و آیین تقدیر از رتبه های برتر (اهدای تندیس و گواهینامه) از ساعت 8 صبح دوشنبه 26 مردادماه 1394 در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران شناسی، خیابان نهم برگزار خواهد شد تا از شرکتهای برتر در گروههای مختلف از جمله صنایع تایروتیوب، سیمان، پتروشیمی، نیروگاه، لبنیات و پالایش نفت تقدیر به عمل آید.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000438/nf00438093-1.jpg

وی اضافه کرد: برای حضور در این همایش از وزرای نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی فناوری ریاست جهموری و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دعوت به عمل آمده است که برخی از این مقامات به دعوت پنج سازمان برگزارکننده همایش پاسخ مثبت داده و رایزنی با سایرین در حال انجام است.

شریعتی در پایان تاکید کرد: هدف اصلی دست اندرکاران این طرح ملی آن بوده است تا استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی ارتقا یابد و انگیزه ای تشویقی در جهت اعمال مدیریت انرژی در جامعه خصوصا میان مصرف کنندگان عمده انرژی ایجاد شود که در دوره نخست تمرکز بر صنایع انرژی بر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *