شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

ثبت‌نام زیارت نیابتی امام‌حسین در اربعین

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 394353
شما می توانید با ثبت نام در پایگاه اینترنتی الکفیل، به خدام آن بارگاه ملکوتی نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه اینترنتی «الکفیل» وابسته به عتبه مبارکه حضرت‌ابالفضل عباس(ع) هر ساله و در زمان‌های مختلف سال از مشتاقانی که توانایی حضور در کربلای معلی را نداشته‌اند ثبت‌نام می‌کند که خادمان آن بارگاه ملکوتی به نیابت از آنها زیارت کنند.

این صفحه برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان است، که بُعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور حضرت عباس(ع) جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و یا اخروی شده‌است، تهیه گردیده است.

شما می توانید با ثبت نام در این صفحه ، به خدام آن بارگاه ملکوتی نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.

برای ورود به صفحه ثبت‌نام «زیارت نیابتی امام‌حسین(ع) در روز اربعین» به این لینک مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *