پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

آخرین آمار زوار امام حسین (ع) اعلام شد

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 395950
وزیر شهرداری ها و امور عمومی عراق تأکید کرد که شمار زائران امام حسین (ع) در کربلا به ۱۹ میلیون نفر رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "عبدالکریم یونس الانصاری" تأکید کرد، شمار زوار به حدود ۱۹ میلیون نفر رسیده است و این رقم در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۰ دستگاه خودرو و ۹۶۰۰ نفر از پرسنل شهرداری در خدمت زوار حسینی (ع) در مراسم اربعین آن حضرت در کربلا هستند.

شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از این مسؤول عراقی تأکید کرد: کمیته عالی پیگیری خدمات رسانی به زوار کربلا ضمن پیگیری روند خدمات رسانی به آنان ، برای رفع هر گونه کمبود در این روزهای معنوی می کوشد.
الانصاری با اشاره به اینکه خدمات رسانی به این تعداد زائر نیازمند تلاش مضاعف است، از اقدام شهرداری تهران در اعزام ۲ هزار نیروی داوطلب به کربلا برای کمک به زیباسازی و تمیز کردن این شهر قدر دانی کرد.

مرجعیت عراق نیز امروز از تمام اشخاصی که به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) شرکت داشتند ، تقدیر نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لبیک یا حسین ع
United States
اگر دشمنان اهل بیت ع (تکفیریهای احمق) کمی عقل داشته باشند که بعید می دانم داشته باشند.........باید بدانند که در مقابل این لشکر عظیم فدائیان اسلام و فدائیان قیام حضرت حسین ابن علی ع هیچ اند و پشه ای هستند در برابر عقاب های غیرتمند شیعه و سنی...