شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

اسارت نخستین نظامی صهیونیست

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 371229
برخی رسانه‌ها از به اسارت گرفته شدن یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی توسط مبارزان فلسطینی خبر می‌دهند. خبر به اسارت درآمدن یک نظامی صهیونیست هنوز از سوی طرف های رسمی تایید نشده است.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، گزارش‌های اولیه‌ برخی رسانه‌ها، از به اسارت گرفته شدن یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی توسط مبارزان فلسطینی خبر می‌دهند. خبر به اسارت درآمدن یک نظامی صهیونیست هنوز از سوی طرف های رسمی تأیید نشده است. رادیو رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که تا کنون ۳۶ تن از نظامیان این رژیم در غزه مجروح شده اند.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ تن از نظامیان رژیم اشغالگر را به هلاکت رسانده است.

بر اساس این گزارش، گردا‌ن‌های «عزالدین قسام» اعلام کرده است که مبارزان این گروه یک تانک اسرائیلی را در شرق خان یونس منفجر کردند.

مدیر بیمارستان الشفا گفت: در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، از صبح امروز ۴۰ فلسطینی شهید و ۲۵۰ تن مجروح شده اند.

براساس این گزارش به نقل از المیادین، پایگاه اینترنتی «رو‌تر نت» هم با اعلام این خبر نوشت، برخی رسانه‌های اسرائیلی نیز خبر دادند که دقایقی پیش، چهار سرباز اسرائیلی در درگیری با مبارزان فلسطینی در نوار غزه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ارتش اسرائیل نیز اذعان کرد که فرمانده لشکر «گولانی» در درگیری نیروهای اسرائیلی با مبارزان فلسطینی در نوار غزه زخمی شده است.

بربر این گزارش، جروزآلم پست در گزارشی به نقل از "راسان آلیان" فرمانده تیپ گولانی ارتش اسرائیل که طی نبردهای غزه مجروح و در بیمارستان بستری شده است، اذعان کرد که واحدهای نظامی اسرائیل در نوار غزه در عرصه نبرد زمینی با تهدیدهای فزاینده‌ای روبه‌رو شده‌اند.‬

پیش از مقامات رژیم صهیونیستی از به اسارت گرفته شدن نظامیان این رژیم، در صورت حمله زمینی به غزه ابراز نگرانی کرده بودند.

در همین حال، منابع پزشکی فلسطینی گفتند که شمار شهدا فلسطینی در تجاوز اسرائیل به نوار غزه به ۳۶۵ شهید و تعداد زخمی‌ها نیز به سه هزار نفر رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
آقا دمتان گرم
چند تا صهیونیست اسیر بگیرید و در یک منطقه معین نگه دارید. مطمئن باشید آن منطقه امن می شود.

یک دلیلی که جنایت اخیر رژیم صهیونیستی از قبل برنامه ریزی شده بود این است که مقاومت به جای کشتن صهیونیست ها، این غاصبان را اسیر می گرفت.
گاف اخیر جان کری هم این را ثابت کرده است.