دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۷
۶
بازی زیبا برای تماشاگران در اولویت است

ابتکار پرسپولیس برای جذب تماشاگران موثر افتاد

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 474258
طبق قانون 80 درصد عواید سهم بلیت فروشی باید برای باشگاهها کنار گذاشته شود ولی با توجه به خالی بودن صندلی های ورزشگاهها این ترفند موثر افتاد. در شرایط اقتصادی فعلی هزینه پرداخت بلیت برای بیشتر هواداران کمی دشوار است و در مجموع به نظر می رسد ایده باشگاه پرسپولیس برای کشاندن تماشاگران به ورزشگاهها موثر افتاد هر چند این شیوه جواب داد ولی نباید فراموش کرد که درآمد اصلی باشگاههای حرفه ای جهان از طریق فروش بلیت تامین می شود.
ابتکار پرسپولیس برای جذب تماشاگران موثر افتاد
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: مدتها بود که هواداران پرشور فوتبال از رفتن به ورزشگاهها امتناع می ورزیدند ، این امر حتی در بازی تیم ملی هم مشهود بود .
 
بارها  مسئولان از طرق مختلف به فکر افتادند که دوباره تماشاگران را به ورزشگاه ها برگردانند. این التماس کردن ها به جایی نرسید و مقدمات کار با ابتکار قرمزها برای بازگرداندن تماشاگران از باشگاه پرسپولیس و با رایگان اعلام کردن طبقه دوم بازیها شروع شد و حالا تیم های دیگر هم مانند سپاهان ، پدیده و ...دارند یکی یکی این کار را تکرار می کنند.

در هفته های گذشته برای تشویق تماشاگران فوتبال به حضور در ورزشگاه ها، سازمان لیگ فوتبال با پیشنهاد برخی باشگاه ها از جمله پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گسترش فولاد تبریز با حمایت حامیان مالی این تیم ها اقدام به رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه کرده است .
 
باشگاه پرسپولیس با همین روش توانسته تعداد قابل توجهی تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند . اتفاقا در این امر این باشگاه موفق عمل کرد ودر بازیهای این تیم مقابل تیمهای سپاهان و فولاد حضور چشمگیر هواداران قرمز کاملا مشهود بود. هرچند به این دلیل مهم باید زیبا و قابل تحمل بازی کردن پرسپولیس از نظر فنی را هم اضافه کرد. حالا برخی تیم های دیگر هم دیدار با حریفانشان را رایگان اعلام کرده اند تا تماشاگران بیایند اما تضمینی برای این کار نیست چرا که در لیگ پانزدهم همه مثل پرسپولیس تماشاگر پسند بازی نمی کنند.
 
طبق قانون 80 درصد عواید سهم بلیت فروشی باید برای باشگاهها کنار گذاشته شود و با توجه به خالی بودن صندلی های ورزشگاهها این ترفند موثر افتاد .
 
به هر روی در شرایط اقتصادی فعلی هزینه  پرداخت بلیت برای بیشتر هواداران کمی سنگین است و در مجموع به نظر می رسد ایده باشگاه پرسپولیس برای کشاندن تماشاگران به ورزشگاهها موثر افتاد هر چند این شیوه جواب داد ولی نباید فراموش کرد که درآمد اصلی باشگاههای حرفه ای جهان از طریق فروش بلیت تامین می شود ولی از آنجایی که در ورزش ما هیچ چیزی سر جای خود نیست در حال حاضر تن دادن به این پیشنهاد چندان هم غیر منطقی نیست .
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نادر
هواداران به عشق پرسپولیس به ورزشگاه میرن
محبوب
پرسپولیس خداییش زیبا و جذاب بازی میکنه
آرش
نوبت استقلال هم میرسه
داوری
بازی بدون تماشاگر مثل بازار خلوت میمونه
افسری
پرسپولیس قهرمان میشه
سعید
Finland
ایول داره