شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

سخنان افراطی ترکان به دولت ضربه می‌زند

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 339791
نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم گفت: بر اساس بررسی‌های نمایندگان ملت و برخی از مشاهدات، بودجه ۹۳ به صورت انقباظی بسته شده است.
به گزارش جهان، نیره اخوان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره اظهارات اخیر مشاور ارشد رئیس‌جمهور، اکبر ترکان با یکی از روزنامه‌ها در مورد اینکه ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس سایر نمایندگان را اداره می‌کنند، چیست، اظهار کرد: بیان چنین صحبت‌های تند و افراطی از سوی افراد نزدیک رئیس دولت اعتدال می‌تواند به دولت و نظام ضربه بزند و اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند.

وی بیان کرد: درباره بیان چنین صحبت‌هایی از سوی برخی افراد در فضای کشور توصیه می‌کنیم که هر کس بر اساس عقل و خرد و به دور از احساسات سخن بگوید.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ابراز کرد: اهم فعالیت نمایندگان مجلس در حال حاضر بررسی بودجه ۹۳ است.

وی در تحلیل و بیان ارزیابی خود درباره لایحه بودجه ۹۳ گفت: بر اساس بررسی‌های نمایندگان ملت و برخی از مشاهدات و بیان روسای کمیسیون‌های مختلف مجلس درباره لایحه بودجه ۹۳ باید بگویم که بودجه به صورت انقباضی بسته شده است.

اخوان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که بودجه فرهنگی کشور کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: شنیده‌ها و بررسی‌های اولیه ظاهراً به این صورت است که بودجه فرهنگی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی کاهش چشمگیری داشته است اما نظر دقیق و کارشناسانه را باید از رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس جویا شوید.

وی درباره تبعات کاهش بودجه فرهنگی کشور در شرایط کنونی و تاثیر آن در مقابله با دشمنان افزود: قطعاً این امر کمی نگران‌کننده است اما رصد کردن آن هوشیاری مردم را می‌طلبد و باید منتظر ماند و دید در عمل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *