شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد:

مناطق آزاد برای شعار سال برنامه‌ریزی کنند

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 351183
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: باید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای نهادینه‌سازی رابطه اقتصاد و فرهنگ برنامه‌ریزی شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اکبر ترکان در دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان جلفا، آرامش و امنیت امروز را ثمره جانفشانی‌های جوانان غیور ایران دانست.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، وظایف سازمان های مناطق آزاد را پررنگتر و سنگین‌تر برشمرد و گفت: باید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای نهادینه‌سازی رابطه اقتصاد و فرهنگ برنامه‌ریزی شود.
 
ترکان فرهنگ و اقتصاد را دو مسئله جدایی‌ناپذیر برای توسعه خواند و گفت: رابطه با سرمایه‌گذاران باید بر اساس تعهد و راستگویی باشد و اگر در سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سه خصلت راستگویی، امانت‌داری و وفای به عهد که از خصلت‌های پیامبر اعظم(ص) است رواج یابد گام‌های موثری در توسعه فرهنگی این مناطق برداشته می‌شود.
 
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی شروع به‌کار کرد و تلاش شش‌ماهه این دولت تاکنون رضایت‌بخش بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در بین مسؤلان وحدت و همدلی و اتفاق نظر فوق‌العاده‌ای برای حل فوری مشکلات وجود دارد.
 
همچنین در این دیدارها محبوب ابراهیمی مسئول امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد ارس نیز از فعالیت‌های انجام شده برای بازسازی مزار شهدا و احداث یادمان‌های شهدا گزارشی ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *