پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

فیلم‌کارگردان فتنه این‌بار دردفاع ازپیامبر

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 320971
«آرنود فان دورن» سازنده یک فیلم موهن به نام«فتنه» ضمن ابراز پشیمانی و شرمساری از این اقدام خود گفت: قصد دارد تا فیلمی در ارتباط با شخصیت برجسته حضرت محمد (ص) برای آشنا بیشتر جهانیان با ایشان بسازد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از روزنامه الاهرام مصر نوشت: وی که در سال جاری به حج واجب مشرف شده است٬ گفت: اقدام وی برای تهیه فیلم موهن در نتیجه عدم آشنایی اش با اسلام بوده است. این کارگردان هلندی با تاکید بر این که البته عدم آشنایی با اسلام ، توجیهی برای اهانت به اسلام و مسلمانان نیست، گفت: تلاش می کند تا با نوشتن فیلمنامه و تهیه فیلم جدید درباره حضرت رسول (ص) اقدام گذشته خود را جبران و دنیا و مردم هلند را با شخصیت واقعی ایشان آشنا کند.

وی افزود: پیش از آنکه مسلمان شود با حقیقت اسلام آشنا نبود و این دین را تهدیدی برای جامعه هلند می دانست٬ اما پس از آشنایی با دین مبین اسلام به جواب تمام سوال هایش درباره این دین رسید و پی برد که شناخت کامل در اسلام نهفته است.

این کارگردان با تاکید بر این که از این پس همه تلاش و توان خود را برای نشان دادن حقیقت اسلام به مردم جهان به ویژه مردم هلند به کار می گیرد، افزود: اکنون این احساس مسوولیت را دارد که باید مردم و به ویژه جوانان را به اسلام دعوت کرده و با این دین آشنا کند. ﺁﺭﻧﻮد فان دورن ﻫﻠﻨﺪﯼ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺳﺎﺑﻖ ﺣﺰﺏ ﭘﺎﺭﻟﻤﺎﻥ ﻫﻠﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﯾﺪﮔﺎه های ﺿﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻮﺩ، ﺣﺪﻭﺩ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﺑﻪ ﺩﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﺸﺮﻑ ﺷﺪ.

ﻭﯼ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﺸﺮﻑ ﺑﻪ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﺣﺰﺏ ﭘﺎﺭﻟﻤﺎﻥ ﻫﻠﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻓﺮﺍﻃﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺣﺰﺏ ﺿﺪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺩﺭ ﻫﻠﻨﺪ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، خارج شد. ﺍﯾﻦ ﺣﺰﺏ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﺩﺭ تهیه و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﯿﻠﻢ موهن مزبور ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﺁﺭﻧﻮد فاندور پیشتر نیز ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﯼ ﺣﺞ ﻋﻤﺮﻩ به عربستان سفر کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
فتنه گران حتی به ساحت نبی اکرم (ص) هم رحم نمی کنند