دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ساخت فيلمي با موضوع انتخابات ۸۸

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 253929
«محسن امير يوسفي» كارگردان جوان سينماي ايران، اين روزها در حال ساخت فيلمي سينمايي با موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و وقايع پس از آن است.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جوان، نام اين فيلم «آشغال هاي دوست داشتني» است و طبق خبرهاي اعلام شده بازيگراني همچون: «شيرين يزدان بخش، حبيب رضائي، هديه تهراني، نگارجواهريان، صابر ابر و شهاب حسيني» در آن ايفاي نقش مي كنند.

طبق خبرهاي اعلام شده از سوي دست اندركاران پروژه، داستان اين فيلم درباره خانواده اي است كه يك شب فرصت دارند مشكل مادر خانواده را حل كنند اما اطلاعات به دست آمده از سوي خبرنگار «جوان» حاكي است قصه اين فيلم درباره زني است كه به تنهايي زندگي مي كند و در شب انتخابات، عده اي به خانه او مي آيند و با نشانه گذاري روي خانه، اعلام مي كنند روز بعد به خانه او حمله خواهند كرد و او را دستگير خواهند نمود. در اين فاصله وقايع مختلفي رخ مي دهد كه موضوع اين فيلم است.

اميريوسفي تاكنون فيلم هايي همچون «خواب تلخ» و «آتشكار» را در سينماي ايران ساخته كه هر دو فيلم هاي بحث برانگيزي بوده است. موضوع انتخابات سال ۸۸ سال گذشته در فيلم «پل چوبي» هم مورد توجه قرار گرفت كه اين فيلم هنوز به نمايش درنيامده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *