يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

حضور ملت مایه آبرو برای نظام بود

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 292986
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رای مایه آبرو برای نظام بود، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات و توجه به منویات مقام معظم رهبری شایسته تقدیر و مایه آبروی نظام است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان با اشاره به حماسه حضور مردم در روز گذشته پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: آنچه در درجه اول حایز اهمیت است، حضور گسترده و دشمن شکن مردم در روز ۲۴ خرداد است که ناظران بیگانه را به شگفتی وا داشت و این موضوع مایه آبرو برای نظام است.

وی با بیان اینکه مردم برای نظام اسلامی آبروداری کردند، افزود: حضور مردم در انتخابات بی نظیر بود و اگر کل آراء شمارش شود مشارکت مردم به بیش از ۴۰ میلیون نفر خواهد رسید.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: روز گذشته اقتدار ایران در مصالح و منویات مقام معظم رهبری شایسته تقدیربود، مهم نیست که ملت ایران چه کسی را انتخاب کرده است، مهم حضور گسترده مردم بود.

وی ادامه داد:هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری بیشترین رأی را در بین مردم بدست آورد مقبول و مورد تأیید مجلس و ملت است.

وی در پایان گفت: امید است در پایان اعلام رأی گیری تمام کاندیدا به منتخب مردم تبریک بگویند و وی را در راستای ساختن ایران و پیشبرد اهداف آن یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *