يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۵

توصیه دلسوزانه به هاشمی برای‌رفع اتهامات

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 245936
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم بازگشت مهدی هاشمی به ایران را اقدام مثبتی از سوی وی دانست و گفت: هاشمی رفسنجانی برای رفع انگشت اتهام از خانواده خود در برگزاری دادگاه فرزندش کمک کند.
به گزارش جهان، محمد تقی رهبر در گفتگو با مهر در مورد خبر بازگشت مهدی هاشمی به کشور و اتهاماتی که متوجه وی است، گفت: توقع این است مهدی هاشمی تسلیم قانون و عدالت شود و مانند یک شهروند عادی پاسخگوی اعمال خود باشد.

وی با اشاره به سیره پیامبر اسلام(ص) در اجرای عدالت اظهارداشت: پیامبر مکرم اسلام (ص) در اواخر عمر با برکت خود فرمودند "هرکس هر حقی به گردن من دارد از من مطالبه کند " و این رفتار به این معنا است که پیامبر (ص) خود را در مقابل حق و عدالت با دیگران یکسان می دیدند.

امام جمعه اصفهان افزود: آیت الله هاشمی شخصیت برجسته ای در نظام هستند؛ لذا توقع می رود برای رفع اتهامات از سوی خانواده خود در برگزاری دادگاه فرزندش کمک کند .

وی با تاکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی نیز باید بدون هیاهو و جنجال برگزار شود، تصریح کرد: بازگشت مهدی هاشمی به ایران خود اقدام  مثبتی است که وی با تسلیم شدن در برابر قانون و پاسخ دادن به افکار عمومی می تواند این اقدام خود را تکمیل کند.

رهبر خطاب به قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه نیز باید بدون ملاحظه اینکه متهم چه کسی است و از چه خانواده ای است؛ با توجه به اسنادی که دارد دادگاه مهدی هاشمی را برای تنویر افکار عمومی برگزار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خواهشا تیتر مطلب را اصلاح کنید.
اکثرا فکر میکنند که منظور شما از رهبر،، مقام معظم رهبری است.
کی داره از ......
از عنوان تیتر خواننده فکر میکنه منظورتون توصیه ...... به هاشمی است.... نکنین این کارارو خوب نیس ...
Iran, Islamic Republic of
باورش سخته که کسی از این خانواده ............بشه.
United Arab Emirates
فرمایش درستیه