جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اجماع اصولگرایان بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح‌ از سوی ملت است

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 292290
چنانچه اصولگرایان می‌خواهند انتخابات ریاست جمهوری در یک مرحله برگزار و به دور دوم کشیده نشود، شایسته است که با انصراف به نفع کاندیدایی که از مقبولیت‌ بیشتری برخوردار است، هر چه سریع‌تر به اجماع برسند.
اجماع اصولگرایان بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح‌ از سوی ملت است
به گزارش جهان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وحدت و اجماع میان کاندیداهای اصولگرا، بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح‌ از سوی ملت و در جهت به نتیجه رساندن هر چه باشکوه‌تر شدن حماسه سیاسی خواهد بود.

اسماعیل کوثری با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: مسلما با توجه به شرایط کنونی، وحدت و اجماع میان کاندیداهای اصولگرا، بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح‌ از سوی ملت و در جهت به نتیجه رساندن هر چه باشکوه‌تر شدن حماسه سیاسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نتیجه نظرسنجی‌ها حاکی از به دور دوم کشیده شدن انتخابات است، افزود: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته چنانچه اصولگرایان می‌خواهند انتخابات ریاست جمهوری در یک مرحله برگزار و به دور دوم کشیده نشود، شایسته است که با انصراف به نفع کاندیدایی که از مقبولیت‌ بیشتری برخوردار است، هر چه سریع‌تر به اجماع برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تجمیع اصولگرایان سبب وحدت بیشتر میان اصولگرایان می‌شود، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای کاندیداهای اصولگرا این است که با اجماع به وحدت برسند و ملت نیز با خیال آسوده‌تر کاندیدای اصلح‌ را انتخاب کنند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *