سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۲۰

کوثری: اصلاح‌طلبان جرأت ندارند به مردم مانیفست ارائه کنند

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 460693
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تاکنون نتوانستند مانیفست مشخصی بدهند، گفت: هویت اصلاح‌طلبی مشخص نیست چراکه هدف مشخصی ندارند، بنابراین در سیاست‌گذاری نیز سردرگم هستند.
کوثری: اصلاح‌طلبان جرأت ندارند به مردم مانیفست ارائه کنند
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از هویت اصلاح‌طلبی چیست و چرا اصلاح‌طلبان در هر دوره به زیر چتر افراد دیگر می‌روند؟ گفت: اصلاح‌طلبان پس از سال ۷۶ تاکنون نتوانستند مانیفست مشخصی بدهند و مشخص کنند که واقعا به دنبال چه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از جریان اصلاح‌طلب به خارج پناهنده شدند، تصریح کرد: اگر مبنای اصلاح‌طلبی را به افرادی که به خارج پناهنده شدند اختصاص دهیم باید بگوییم که اصلاح‌طلبی مرده است، اکنون آنان مدعی هستند که درصدد اصلاح مسائلی در دولت و قوه مقننه هستند اما این افراد جرات اینکه مانیفست مشخصی از خود به مردم ارائه بدهند ندارند چراکه سردرگم‌اند و فردی که در هدف‌گذاری سردرگم باشد در سیاست‌های خود نیز سردرگم می‌شود و در هر دوره به زیر چتر یک نفر می‌رود.

کوثری با اشاره به اینکه هویت اصلاح‌طلبی به دلیل عدم هدف‌گذاری درست سردرگم است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در هر دوره تنها به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند تا خودشان را در روند سیاسی کشور جا دهند بنابراین نمی‌توانند مستقل باشند و می‌خواهند از افراد دیگر سوءاستفاده کنند. گاهی به زیر چتر روحانی و هاشمی می‌روند و در این دوره می‌خواهند زیر چتر ناطق نوری و لاریجانی قرار بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در هر مقطع به سراغ افراد دیگر رفته‌اند، تصریح کرد: آنان در این دوره از یک طرف خود را به کارگزاران و اعتدالیون وصل می‌کنند و یا از ائتلاف خود با لاریجانی و ناطق‌نوری دم می‌زنند با وجود اینکه با این افراد تفاوت زیادی دارند درحالی که این افراد تنها درصدد هستند تا از این افراد سوءاستفاده کرده و جای خودشان را در مجلس پیدا کنند.

کوثری با بیان اینکه مردم این افراد را به خوبی شناخته‌ و هوشمند و آگاه هستند، تصریح کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان مانیفست مشخصی ارائه ندهند، کسی به آنها اعتماد نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
چون مانیفیست انها " دیکته از خارج است و در بین مردم خریداری ندارد.
منظور از مردم کیست؟؟
از جانب خود ۴ میلیونتون خرج کنین. ملت ایران راهش با شما ۱۸۰ درجه فرق داره.
سعید جلیلی در تهران ۳۰۰ هزار و اندی رای داشت. همین رای برابر با آرای کوثری. رسایی. کوچک زاده و ... هست. اصلاحطلبان ۱۰ برابر اینان رای دارند. مشکل شما ملت ایران است چرا فریادتان را سر ملت نمیزنید؟؟
Romania
مثل اینکه مانیفست رو به اسرائیل ارائه کردن
زمان فتنه های ۷۸ و فتنه آمریکایی۸۸
مقبول واقع شده
این کی هست؟؟؟؟؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
این کسی که تو امنیتو، کشورتو و... حفظ کرد
و تو کی هستی که جرات میکنی با سردار این مملکت که جونشو گذاشت کف دستش تا از جون امثال تو دفاع کنه اینجوری حرف بزنی
اين همان کسی است که نگذاشت امروز کشورمان در اشغال بيگانگان باشد!
نامی
شکی در این نیست که هدف ندارند.
اگر داشتند به هر چیز و هر کسی حمله نمیکردند.
طوری شده که مردم هم این ها رو شناختند!

در رفراندوم یارانه ای از مردم خواستند که یارانه نگیرند اما مردم چون به اینها و سیاست هاشون اطمینان نداشتند یارانه رو گرفتند.

الان هم عامل مهم در خروج از رکود مردم هستند. سیاست های فعلی دولت بیشتر به طبقه بالای جامعه سود رسانده تا طبقه متوسط و پایینتر.

متاسفانه اصلاحطلبان و کارگذاران که هر دو یکی هستند سیاست اقتصادی منسجمی برای اداره اقتصاد ندارند.

چون اگر داشتند وضع مملکت اینگونه نبود.
هر دوره که امدند رکود بود. و هر دوره که رفتند همراه تورم و اختلاف طبقباتی بیشتر.
ناشناس
اگر مانیفست ارائه کنند که مردم سریع علیه اینها موضع میکیرند.

متاسفانه وقتی مانیفست نداشته باشی یعنی بی برنامه هستی. البته برنامه دارند. اون هم برای براندازی.

جلسات این ها با خارج از کشور موجود هست. جلسات سری با حامیان انقلاب های رنگین!

جالبه که خودشون هم تایید ش میکنند و بعضا هم افتخار هم میکنند که نوکر اجنوی هستند.

اگر نبودند در صدای امریکا و جاهای دیگه نمیرفتند و جیره خوار اونها نمیشدند!
Iran, Islamic Republic of
"زمانی که اصلاح‌طلبان مانیفست مشخصی ارائه ندهند، کسی به آنها اعتماد نمی‌کند." علامتش هم اینکه تو این دوره هیچکدومشون رای نمیاره. و چون نمیاره تایید صلاحیت نمیشه. بهمین روشنی.
شما ها یکبار دیگه نتیجه انتخابات 92 رو بررسی کنید
رهگذر
Norway
اتفاقاً تلاش این گزارش هم همین بوده که به شما بفهماند که اصلاح طلبان چون هیچ طرفداری ندارند هربار زیر چتر یکی میروند.
بررسی نتیجه انتخابات 92 چه چیزی را ثابت میکنه؟ که دولت فعلی اصلاح طلب هست؟ این را که دیگه بچه های مهد کودک هم میدونند که دولت فعلی اصلاح طلب نیست.
حالا دیدید هربار تلاش میکنید خودتان را به زیر چتر کسی ببرید؟ البته به عبارت دیگه اصلاح طلبان پارازیتها و انگلهائی هستند که در هر موقعیتی به کسی آویزان میشوند.
اینهم نتیجه بررسی انتخابات 92 که درخواست کردید.
اهداف مشخص دارند. اما آنقدر ساختار شکنانه است که جرئت گفتنش را فعلا ندارند
حمید
رای ما یک کلام اصلاحات و سلام...
رای ما یک کلام : تنفر از اصلاحات
جناب خان
مانییفیییسسسست؟؟؟!!!!!!! مانفیست دیگه چیه؟
اصلاح طلبان یعنی منافقین امروز که دو رو دارند یک رو به ظاهر طرفدار امام و انقلاب و روی دیگر که با شیطان زمانه است هر جا باد باید هما جا خرمن باد می دهند
عزیزم شما اصلا به اصلاح طلبان اجازه ی نفس کشیدن می دهید که مانیفست ارائه کنند؟
سخنرانی و تجمعاتشان را یکی پس از دیگری با شلوغ بازی و قشون کشی لغو می کنید. موقع احراز صلاحیت هم که از دم تیغ میگذارنیدشان. دیگر چه چیزی را باید ارائه کنند؟ اگر مرد هستید اجازه بدید خودشان را به مردم عرضه کنند، شما هم همین کار را بکنید، ببینید کدام رای می اورید، دیگر ترس چرا؟
اسفندیار
آنقدر که برخی دلواپس استفاده جناحی از کلمه ی نفوذ هستند
دلواپس نفوذ آمریکا نیستند
آقای کوثری لطفا معنی کلمه مانیفیست و ام پی تی و ان پی تی رو شفاف توضیح بده.